• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens na print opdracht automatisch kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dsmileface

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2013
Hallo,

Heb al enige tijd zitten zoeken naar de mijn vraag maar kon daar niets over vinden. Daarom maar een nieuwe aangemaakt.
Ik heb een bestand waar een overzicht in zit die dagelijks vernieuwd word op datum.
Deze gegevens moeten vastgelegd worden middels een historyblad (bestand)

Omdat dit dagelijks moet gebeuren dacht ik de oplossing te vinden door nadat een print opdracht (fysieke print op papier) is gegeven via een macro'tje moeten de gegevens op de datum dat de gegevens zijn aangemaakt worden gekopieerd naar een history.

Wie kan mij daarin in helpen want loop al dagen te zoeken naar een oplossing.
Zie hiervoor ook bijgevoegd gestript bestandBekijk bijlage D_smilefaceData.xlsm

Indien het niet echt duidelijk is hoor ik het graag. (heb tevens een aantal opmerkingen in het bestand verwerkt misschien is dat wat duidelijker)

Alvast hartelijk bedankt

Moet ik de vraag anders omschrijven of een ander voorbeeld bestand toevoegen want zie helaas nog geen reactie.
Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen want loop al weken te prutsen en kom er gewoon weg niet uit.

Als de manier onmogelijk is zoals ik het wil zou ik dat ook graag willen weten.
In iedergeval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan