Gegevens onthouden in IE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Goeden avond,

Als ik bijvoorbeeld in FF op helpmij de zoekfunctie gebruik en ik typ mijn naam in bijvoorbeeld. Dan slaat ie dat op de een of andere manier op (wat niet erg is) dat is handig voor de volgende keer hoef ik het niet helemaal opnieuw te typpen :D (jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel:rolleyes: )

Maar in IE gaat het anders:confused: Dan moet ik het wel helemaal opnieuw typpen. IE slaat het blijkbaar niet op.

Mijn Vraag: is er een manier waardoor IE dit wel 'opslaat'?
 
Dat zit denk ik in: Extra/Internetopties/geavanceerd/inline auto aanvullen.
 
Hmm helaas. Het maakt niet zoveel uit ik kan ook gewoon FF gebruiken.

Maar bedankt voor je reactie!:thumb:
 
Gooien we toch gewoon je vraag even naar boven.
Misschien weet iemand anders nog wat ;)
 
Kan ook ja:D Het ergert me ook weer niet zo erg. Gezien ik toch in 90% van alle gevallen FF gebruik.
 
Helemaal niemand op gereageerd?
Daar gaat ie weer :)
 
In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar AANvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is, sluit de schermpjes af met OK.
 
Ik heb dit probleem ook. Alles staat aangevinkt, maar hij wil maar geen adressen opslaan etc.
Kan dit komen door conflicten met andere (anti-spyware) programma´s misschien?
 
Staat misschien de Geschiedenis op 0? Veranderen dan. In IE, Extra, Internet-opties. Of dat de 'map met tijdelijke internet-betanden moet worden leeggemaakt bij het afsluiten van de brower', dat is te vinden in het tabblad Geavanceerd. Indien ja, uitvinken. Gebruik je verder een Cleaner of zo? Voorbeeldje: http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm

Ik weet niet waarom je dit meldt: "Kan dit komen door conflicten met andere (anti-spyware) programma´s misschien?"
 
Ik heb wel het programma Clean Up op me pc staan...

En mbt die programma´s, ik weet anders ook niet waar ik moet zoeken!
 
Geplaatst door Aukesss
Ik heb wel het programma Clean Up op me pc staan...

En mbt die programma´s, ik weet anders ook niet waar ik moet zoeken!

Ik ken dat programma niet, misschien maakt het iets te grondig schoon, kijk eens naar de instellingen, mogelijk kan je een en ander uitvinken. En misschien is mijn eerder genoemde CCleaner (gratis) wel beter, daarin kan je wél het een ander instellen. Bij gebruik wel eerst Clean Up deinstalleren.

Wat voor antispyware draai je? Voor een goede bescherming zou je de tips van Buffy (spyware-expert) eens kunnen doorlezen: *klik*
 
Ik draai Hitman Pro, dus de programma´s die daar onder vallen.
Ik zal eens kijken naar de clean up instellingen.
Bedankt alvast!

edit: ik heb Clean Up eraf gegooid en de jouwe erop gezet. Vind het wel vreemd, want ik gebruikte het programma zelden, dus zou je verwachten dat ie wel wat kon bewaren qua links in internet.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, als je tevreden bent met Hitman Pro... er zijn ook andere geluiden. De antispywareprogramma's in Hitman pro (AdAware, Spybot en SpywareBlaster) werken beter als je die apart gebruikt...

Gebruik anders Clean up even niet, kijk of dan het probleem is opgelost.
 
Ja die heb ik ook gelezen...misschien moet ik idd hitmapro eraf gooien en de programma´s zelfstandig laten draaien, maar daar heb ik de komende dagen geen tijd voor vrees ik.
Zoals gezegd heb ik clean up al lang niet gebruikt (alhoewel het via hitman geactiveerd kan worden??) en dat doe ik dus ook niet meer.

Binnenkort weer een update!
 
Volgens mij doen de url het nu wel, als ik bijvoorbeeld www.n intyp geeft ie alles dat begint met een n.
Nu alleen nog wachtwoorden en tekst in google.
 
Tja, zal wel met een instelling te maken hebben maar welke! Als je alle adviezen, zoals in dit topic is aangegeven, echt hebt uitgevoerd en je komt niet verder dan je laatste antwoord dan is dit misschien wat voor je, Roboform: http://www.roboform.com/nl/ qua wachtwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan