Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Jack Nouws,
Ik heb gezien wat er fout gaat.
Maar hoe los ik het op?
Hij ziet txtGelev + txtTotGelev als text en vertikt het om ze op te tellen je krijgt dan 500600.
Zet ik b.v.b. A = 1 + 2 dan komt er 3 te staan(zo als het hoort)
In het controle venster zie je als hij de 2 textboxxen leest "500" en "600" staan.
Dit zou echter 500 + 600 moeten wezen.
Dus puzzelen we gewoon verder, staks ga ik naar een verjaardag, morgen ga ik wel weer verder.
Dim a As Double
Dim b As Double
Dim c As Double
a = Range("F2")
b = Range("G2")
c = (a + b)
Range("H2") = c
Kijk naar mijn bijlage, nu werkt het.
Ik zou niet weten wat je hier mee bedoeld?het stukje wat naar cel I5 verwijst snap ik niet,
Private Sub UserForm_Initialize()
CboPartynr.RowSource = "Inkoop!C4:" & Sheets("Leveranciers").Range("C65536").End(xlUp).Address
End Sub
Private Sub CmdOK_Click()
With Sheets("Inkoop").cells(4 +CboPartynr.listindex,8)
.value=Val(txtGelev.text)+.value
End With
End Sub
Private Sub CboPartynr_Change()
If CboPartynr.listindex>-1 Then
sheets("Inkoop").cells(4 +CboPartynr.listindex,7).resize(,10)=split(txtIngekocht.Text & "|" & txtTotGelev.text & "|" & txtTeLeveren.Text & "||" & txtBedrijfsnaam.Text & "|" & txtNaam.Text & "|" txtAdres.Text & "|" & txtHnr.Text & "|" & txtPC.Text & "|" & txtPlaats.Text ,"|")
End Sub
.value=Val(txtGelev.txt)+.value
End With
End Sub
.value=Val(txtGelev.[COLOR="Red"]txt[/COLOR])+.value
End With
End Sub
.value=Val(txtGelev)+.value
End With
End Sub
.value=Val(txtGelev.Text)+.value
End With
End Sub
Het moest inderdaad
zijn , ofCode:Private Sub CmdOK_Click() With Sheets("Inkoop").cells(4 +CboPartynr.listindex,8) .value=Val(txtGelev)+.value End With End Sub
Code:Private Sub CmdOK_Click() With Sheets("Inkoop").cells(4 +CboPartynr.listindex,8) .value=Val(txtGelev.Text)+.value End With End Sub
Hallo
met deze code hier onder krijg ik alleen een foutmelding nl: syntaxisfout.
mijn vraag: Waar ligt dat nu weer aan?
Code:Private Sub CboPartynr_Change() If CboPartynr.listindex>-1 Then [COLOR="Red"]sheets("Inkoop").cells(4 +CboPartynr.listindex,7).resize(,10)=split(txtIngekocht.Text & "|" & txtTotGelev.text & "|" & txtTeLeveren.Text & "||" & txtBedrijfsnaam.Text & "|" & txtNaam.Text & "|" txtAdres.Text & "|" & txtHnr.Text & "|" & txtPC.Text & "|" & txtPlaats.Text ,"|")[/COLOR] End Sub
Met vr gr
Jack Nouws
Jack Nouws,
Ik heb voor iemand het stukje code van snb gebruikt.
Daar werkte het wel, alleen schrijft hij alles in 1 cel en denk dat dit niet de bedoeling is bij jou.
Je kan dan eigenlijk beter de oude code gebruiken die schrijft alles in aparte cellen.
Ik zal zeker de oude code van jou nog gebruiken, die werkt naar mijn wensen.:thumb: En binnen kort kom ik nog wel terug met een andere vraag, en ik hoop dat je me weer zal helpen. Ik verwacht nog wel reaktie van snb op de vraag die ik nog gesteld heb.
Met vr gr
Jack
Ik ben ook benieuwd naar het antwoord.Ik verwacht nog wel reaktie van snb op de vraag die ik nog gesteld heb.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.