• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens op het klembord bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorVerm

Redacteur
Lid geworden
11 mrt 2005
Beste mensen,
Doormiddel van deze code (is uiteraard onderdeel van een groter stuk code) laat ik een actief Workbook afsluiten:
Code:
ActiveWorkbook.Close SaveChanges:=False
Dus wijzigingen moeten niet worden opgeslagen. Nu blijft er wel een hoeveelheid gegevens op het klembord staan die wel bewaard moeten worden voor het volgende te openen bestand. Hoe geef ik in de code aan dat de gegevens op het klembord bewaard moeten blijven. Of zit er iets tegenstrijdigs in deze vraagstelling?

Probeer de inhoud van het klembord te plakken in een bestandje op de harde schijf, waarna je het terug opvraagt daarna.

je code een nieuw bestand laten openen en daar de gegevens in plakken en dan het bestand afsluiten? Bestand zou zich dan elke keer moeten overschrijven zodat je alleen de klembordgegevens van de laatste keer krijgt?

Wim en brunniepoo,
jullie hebben mij op het goede spoor gezet.
Bedankt voor jullie reactie, het is gelukt om het via een soort van tussenbestand op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan