• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens op meerdere tabbladen aanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pidimajo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo beste mensen,

Misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem(pje)?
Ik heb een Exceldocument aangemaakt met meer dan 50 tabbladen. Daar staan regels in met in kolom A namen van personen. Ik zou graag weten hoe je een macro maakt die in één keer op alle bladen een regel met een nieuwe naam aanvult.

Met vriendelijke groet,
Piet

Hoi

Klik onderaan op de eerste bladtab, houd Shift-toets ingedrukt en klik op de laatste bladtab.

Voeg je regel tussen, dit gebeurt nu op elk blad op telkens dezelfde plaats.

Maak terug de selectie van alle bladen ongedaan als je klaar bent. Vergeet dit niet of je doet alles op alle bladen...

Wigi

Goed dat Wigi je kon helpen. Wil je ons nu ook helpen door je vraag op afgehandeld te zetten?

Hallo,

Ik heb dat direct gedaan. Er staat nu een groen vinkje. Ik ben een nieuwe gebruiker. Moet ik nog een handeling uitvoeren?
Mvrgr. Piet

Hallo,

Ik heb dat direct gedaan. Er staat nu een groen vinkje. Ik ben een nieuwe gebruiker. Moet ik nog een handeling uitvoeren?
Mvrgr. Piet

Dat is perfect zo :thumb:

Toen ik keek stond dat groene vinkje er nog niet. Maar ik merk nu ook pas dat ik dadelijk achter jouw post reageerde, zonder je echt de tijd te geven om die handeling uit te voeren. Mijn excuses hiervoor.

Ik vind jullie forum nu al fantastisch en zal veel zoeken.

fijne jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan