• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens samenvoegen van verschillende werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik heb de volgende vraag:
ik heb een bestand met bv. 20 werkbladen, op elk individueel werkblad staan de gegevens van een (1) personeelslid, vb. Naam, voornaam, geboortedatum, telefoonnummer, datum indienststelling, graad,....enz enz.
Zou het nu mogelijk zijn om een overzicht op te vragen van bv. het telefoonnummer van alle personeelsleden, of de graad van alle personeelsleden, enz.....

Hartelijk dank voor elke info.
Danny

Hallo,

Ik heb een voorbeeld bestandje aangemaakt maar van op het werk hier lukt het niet om dit te uploaden, ik probeer het vanaf thuis deze avond.
bedankt alvast voor de reactie.

Danny

Bekijk bijlage personeel 2.xls

Hallo,

Hierbij een (heel eenvoudig) voorbeeldbestandje op het eerste tabblad staat een overzicht van alle personeelsleden, 3 personeelsleden zijn via een link verbonden met een respektievelijk tabblad met al hun gegevens, nu zou ik bv het gegeven "graad" willen opvragen in een overzichtblad / tabel met alle namen erbij, dus "naam" + "graad" van iedereen.

Dit eventueel indien mogelijk door eveneens een link aan te klikken op een overzichtsblad waar alle gegevens die bestaan op gegroepeerd staan (een beetje zoals het blad met alle personeelsleden maar dan met alle verschillende gegevens die bestaan)

Alvast bedankt aan iedereen,
Danny

Hallo,

Het voorstel ziet er goed uit, maar ik begrijp niet goed in de formules de cel verwijzingen naar de verschillende gegevens, ik heb 1 persoon bijgevoegd en dit is gelukt, maar de 2de wil hij de gegevens niet ophalen?? kan je wat uitleg geven voor wat betreft de verwijzingen in de formules naar de basisgegevens.

Alvast bedankt voor uw moeite.
Danny

Heb geprobeerd een uitleg in het bestand te zetten, maar uitleggen is in dit geval niet mijn sterkste kant.
wel nog een optie bijgevoegd met getrapte validatie.

Mocht je toch nog vragen hebben hoor ik ze graag.

Succes,

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan