jelleruben
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2006
Hallo allemaal,
Ik heb een mySQL database, met een formulier waar men zich kan registeren. Vervolgens worden in aantal kolommen aantal vermeld.
Ik kan deze met een SQL string optellen met
Dit is mooi om te gebruiken in een SQL omgeving. Ik zou graag het resultaat op een pagina willen tonen, ik ben heb veel geprobeerd maar zie door de bomen het bos niet meer. Dit is een opzet wat ik heb maar helaas werk het niet, en zie even niet waar het fout gaat. Wil en kan iemand mij op weg helpen?
Ik heb een mySQL database, met een formulier waar men zich kan registeren. Vervolgens worden in aantal kolommen aantal vermeld.
Ik kan deze met een SQL string optellen met
Code:
SELECT COUNT(aan_friday_evening_field) as Aantal_in_fielding, COUNT(aan_friday_night_field) as Aantal_in_fielding_night, COUNT(aan_saturday_p8) AS Aantal_p8, COUNT(aan_saturday_pubquiz) AS Pub_Quiz FROM aanmeldingen
Dit is mooi om te gebruiken in een SQL omgeving. Ik zou graag het resultaat op een pagina willen tonen, ik ben heb veel geprobeerd maar zie door de bomen het bos niet meer. Dit is een opzet wat ik heb maar helaas werk het niet, en zie even niet waar het fout gaat. Wil en kan iemand mij op weg helpen?
PHP:
$result = mysql_query('SELECT aan_friday_evening_field, aan_saturday_p8 FROM aanmeldingen');
echo '<table border="1">';
echo '<tr><th>Fielding</th><th>P8</th></tr>';
while($row = mysql_fetch_array($result)){
echo '<tr>';
echo '<td>' . $row['COUNT(aan_friday_evening_field)'] . '</td>';
echo '<td>' . $row['COUNT(aan_saturday_p8)'] . '</td>';
echo '</tr>';
}
echo '</table>';
Laatst bewerkt: