• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens transporteren van ene naar andere blad

Ah ik zie het! Dat is handig :) Dank vooir je nieuwe variant, leuk voor mezelf om te bestuderen, maar dit kan ik haar niet aandoen, haha

De formule van HSV werkt perfect. Nu heb ik jullie slechts een klein stukje van het originele bestand laten zien. Ik wil deze formule kopiëren en plakken in het origineel, maar hoe plak je nou een matrixformule? Ik dacht Ctrl-Shift-Enter, maar dat werkt niet

Kopieer op standaard wijze, selecteer cel met formule, druk F3, ctrl+shift+enter?

Gewoon Enter is voldoende.

Zal wel heel dom zijn, maar lukt niet. Ik kopieer en dan in nieuwe blad moet ik op F3 drukken...? Dan krijg ik lijst met namen, maar dan?

Gewoon kopiëren en plakken.

Was het maar zo simpel. Als ik dat doe staat ie alleen in H6. Ik wil dat hele bereik hebben, dus zoiets als H6:Y9. Wil je echt stapje voor stapje uitleggen?

Je werkt toch met Office 365 in dat bestand?
Kijk eens goed naar de gebruikte bereiken, indien die verschillend zijn pas je die aan.

Terug
Bovenaan Onderaan