• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit 250 bestanden in 1 samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimoni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Hoi,

Ik heb zo'n 250 excel bestandjes die ik overzichtelijk in 1 bestandje wil hebben. Uit elk bestandje wil ik 6 gegevens halen. Alle bestandjes zijn qua opbouw hetzelfde, alleen de inhoud van de cellen verschilt meestal.

Uit het eerste bestandje moet de inhoud van C3 in A3, C5 in B3, C6 in C3, C8 in D3, C11 in E3 en C28 in F3 komen.

Uit het tweede bestandje moet de inhoud van C3 in A4, C5 in B4, C6 in C4, C8 in D4, C11 in E4 en C28 in F4 komen.

Uit het derde bestandje moet de inhoud van C3 in A5, C5 in B5, C6 in C5, C8 in D5, C11 in E5 en C28 in F5 komen.
enz. enz.

Ik heb een klein opzetje gemaakt. In het storingsoverzicht zie je waar alles in moet komen, en ik heb 2 mapjes toegevoegd waar formuliertjes staan zoals de 250 bestandjes.

Wie kan me helpen dit samen te voegen????

Laatst bewerkt:
Bijlage?

Die bestandjes, hebben nog een uniforme opbouw qua naamgeving bv file001, file002 etc.
Kan ik ergens anders aan zien wat file 1 en wat file 250 is?

Met een formule kom je er in dit geval niet, zal dus een macro moeten worden.

... Edit ....
Vraag is dubbel gepost, ga hier verder.

Laatst bewerkt:
Shimoni,

Dit is een idee.
Je 250 Bestandsnamen zijn onbekend.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan