• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens uit ander werkblad op eerste vrije regel plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer44

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Hallo,

Ik ben bezig een productieplannig lijst te maken. Deze wordt iedere werkdag gemaakt.
Het Batchnummer is een uniek getal. cel A5

Nu wil ik doormiddel van een makro, de gegevens uit de productielijst (max 35 regels)knippen en plakken in een verzamelsheet, voor alle regels van die dag moet het batchnummer komen te staan. het verzamelblad moet 1 blad zijn, waarin iedere dag de gegevens uit de productielijst geplakt worden.

Nu weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat er automatisch geplakt wordt op de eerstvolgende lege rij.

iemand een idee?

Dat kan o.a. op volgende manier
Code:
Sheets("Blad1").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).PasteSpecial Paste:=xlPasteValues

Mvg

Rudi

Zo iets zou ik ook graag willen.
Op blad 2 staat datum
en op blad 1 staan wat gegevens.
Ik wil dat dit gekopieerd wordt naar blad 3.
Dus datum blad 2 en 3cellen van blad 1 naar blad 3
maar alleen wanneer de datum verandert. Dus per datum de meest recente gegevens gekopieerd zijn.

Zo iets zou ik ook graag willen.
Op blad 2 staat datum
en op blad 1 staan wat gegevens.
Ik wil dat dit gekopieerd wordt naar blad 3.
Dus datum blad 2 en 3cellen van blad 1 naar blad 3
maar alleen wanneer de datum verandert. Dus per datum de meest recente gegevens gekopieerd zijn.

Beste is om een nieuwe topic te starten , deze topic staat als opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan