rene heitse
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2008
Hallo,
voor stage maak ik een digitale kaart van duitsland, door op buttons te klikken worden er gegevens uit excel weergegeven. Dit gaat met de onderstaande weergave
Import gembox.spreadsheet
Public Class Form1
Private Sub Button1_Click (Byval sender As System.Object, Byval e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Dim i As Integer
Dim excelBestand As New ExcelFile
excelBestand.LoadXls ("C: ... .xls")
Dim worksheet As ExcelWorksheet = excelBestand.Worksheets.ActiveWorksheet
Dim cellWaarde As String
For i = 3 To 15
cellWaarde = worksheet.Rows.Item(8).Cells (i - 1).Value
Label4.Text = Label4.Text + " " + cellWaarde
next
End Sub.
Wat nu gebeurd is dat de gegevens weergegeven worden en als ik twee keer klik worden ze twee keer weergegeven en verder. Wat ik graag zou zien dat wanneer ik op andere Button klik dat deze gegevens zichtbaar worden en de vorige verdwijnen.
Kan iemand me hiermee helpen? alvast dank rene
voor stage maak ik een digitale kaart van duitsland, door op buttons te klikken worden er gegevens uit excel weergegeven. Dit gaat met de onderstaande weergave
Import gembox.spreadsheet
Public Class Form1
Private Sub Button1_Click (Byval sender As System.Object, Byval e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Dim i As Integer
Dim excelBestand As New ExcelFile
excelBestand.LoadXls ("C: ... .xls")
Dim worksheet As ExcelWorksheet = excelBestand.Worksheets.ActiveWorksheet
Dim cellWaarde As String
For i = 3 To 15
cellWaarde = worksheet.Rows.Item(8).Cells (i - 1).Value
Label4.Text = Label4.Text + " " + cellWaarde
next
End Sub.
Wat nu gebeurd is dat de gegevens weergegeven worden en als ik twee keer klik worden ze twee keer weergegeven en verder. Wat ik graag zou zien dat wanneer ik op andere Button klik dat deze gegevens zichtbaar worden en de vorige verdwijnen.
Kan iemand me hiermee helpen? alvast dank rene