Hallo
Ik heb 2 google forms en die antwoorden komen binnen in één excel formulier op verschillende tabbladen..
Op een 3e tabblad komen dan alle gegevens van één persoon op een lijn achter elkaar te staan . Dit blad heeft meer dan 30 kolommen en is dus niet handig in gebruik.
De meeste gebruikers hebben alleen de informatie van één lijn nodig.
Kan ik een formulier maken waar ze als start kunnen kiezen van wie ze de gegevens ze te zien krijgen? Ze moeten dan nog een aantal gegevens kunnen aanvullen en die aanvullingen moeten dan terecht komen in het 3e tabblad. Het zou dus een steekkaart-uitzicht worden in plaats van een rasterweergave.
Wat is de beste methode hiervoor? Op een nieuw tabblad een formulier maken? Waar vind ik daar een goede tutorial over?
Bedankt!
Ik heb 2 google forms en die antwoorden komen binnen in één excel formulier op verschillende tabbladen..
Op een 3e tabblad komen dan alle gegevens van één persoon op een lijn achter elkaar te staan . Dit blad heeft meer dan 30 kolommen en is dus niet handig in gebruik.
De meeste gebruikers hebben alleen de informatie van één lijn nodig.
Kan ik een formulier maken waar ze als start kunnen kiezen van wie ze de gegevens ze te zien krijgen? Ze moeten dan nog een aantal gegevens kunnen aanvullen en die aanvullingen moeten dan terecht komen in het 3e tabblad. Het zou dus een steekkaart-uitzicht worden in plaats van een rasterweergave.
Wat is de beste methode hiervoor? Op een nieuw tabblad een formulier maken? Waar vind ik daar een goede tutorial over?
Bedankt!