• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit tabel na dubbelklikken cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

JefMang

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2019
Beste Forummers,
Ik heb al zeer veel vb. in het forum bestudeerd om mij ook de kennis van vba eigen te maken. Ik vind het fascinerend en een boeiende materie. Ik zelf loop nu tegen een probleem aan waar ik nog steeds niet achter ben hoe ik dit moet oplossen. Het is het volgende : Ik heb een een hoofdpagina (Blad 1) waar ik per datum de plaats zichtbaar maak waar ploegen werkzaamheden uitvoeren. Op een tweede blad worden in een tabel de plaats maar ook de taken bijgehouden. Ik zou graag door dubbel te klikken op de hoofdpagina in een bepaalde cel, van deze specifieke cel de taak zichtbaar maken in een msgbox.
Het dubbelklikken lukt mij nog en de msgbox zichtbaar ook maar niet met de taak erbij. Kan iemand mij hierbij helpen aub ?

Bijlagen

Hoi Jef,

ik heb per ploeg even een apart tabblad gemaakt, maakt het wat overzichtelijker wat mij betreft.

Is dit ongeveer wat je zoekt?

Gr.

Sjon

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste SjonR,

Dat is inderdaad wat ik bedoelde.
Ik vind je oplossing fantastisch en op zo'n korte tijd. Mijn dank is enorm.:thumb:
Ik ga hiermee verder aan de slag.

Voor de overzichtelijkheid zou je alle werkzaamheden van alle ploegen juist in 1 tabel moeten zetten. 1 kolom eraan toevoegen: ploeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan