• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit tabel naar daglijst op datum

• Onderwerp starter Onderwerp starter IM85
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IM85

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2012
Hallo,

Ik heb een vraag waar ik gewoon niet uit kom. Hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Ik ben voor mn werk een enorm bestand aan het bouwen met bestelingen die verschillende klanten maken op een dag.

Onze transporteur wil nu graag dat ik dagelijks een lijst met aantal pallets naar hem mail op basis waar van hij kan controleren
en factureren.

Nou bestaat het bestand al een tijdje en gebruik ik het ook al een poosje en dit moet een toeving worden op wat er al is. is dus niet
de bedoeling dat ik een volledig nieuw bestand ga bouwen.

De vraag... Kan ik de gegevens die ik invoer in mijn tabel automatisch laten kopieren naar een aparte daglijst. Dit lukt opzich wel, maar
wil graag dat hij het per datum doet zeg maar.

Voorbeeld;

Tabel

klant A klant B klant C
14 nov. 2012 5
15 nov. 2012 1 6
16 nov. 2012 3 4 9

Daglijst 15 nov.

klant A 1
klant B
klant C 6

En dat dan de datums op de 16e verspringen naar de 16e en dan de ingevoerde cijfers van de 16 bij de betreffende klant op de daglijst wordt gezet zodat ik
deze gelijk kan mailen .

Ik hoop dat het zo duidelijk is... Heb een heel kleine versie van het bestand mee gestuurd.

Groetjes

Bijlagen

Hoi,

Het is exact wat ik bedoel! Dank je wel!

Ik krijg het alleen niet vertaald naar het grote bestand. Dan krijg ik steeds de melding N/B...

Popipipo; zou jij anders naar het grote bestand willen kijken? Hoewel ik deze liever niet op het forum zelf zet.

mvg

Staat het zoek bereik wel goed?

Volgens mij wel... Ik kan het in ieder geval niet vinden waar het mis gaat. Misschien zit er ergens anders in de tabel een fout in? Is nog al een oude versie en kom vaak dingen tegen die niet werken of niet handig ingesteld zijn...

Is nog al een oude versie en kom vaak dingen tegen die niet werken of niet handig ingesteld zijn...

In dit soort gevallen is het vaak handig om "gewoon" met een schone lei te beginnen.
Dit voorkomt vaak een hoop problemen.

Bedoelde meer dat de versie van Excel nog al oud is (2003). Bestand is niet oud, is pas geleden gemaakt.

uit #1 Nou bestaat het bestand al een tijdje
uit #7 Bestand is niet oud, is pas geleden gemaakt.

Spreek je jezelf nu niet tegen?

Dan toch maar het grote bestand ontdaan van gevoelige informatie hier plaatsen.

Ik had duidelijker moeten zijn, het bestand bestaat al een tijdje. Maar is kort geleden opnieuw in elkaar gezet.

Ik zal een even kijken wat ik met de gevoelige gegevens kan doen en of ik het hier op kan krijgen.

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan