• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens validatie naar andere werkmap kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielekes

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2017
Dag Allen,

Ik ben bezig met het opzetten van een aantal calculatietools. Deze tools ga ik straks bij verschillende projecten gebruiken. Echter loop ik tegen het volgende probleem aan;
- De tools bevatten gegevensvalidaties die verwijzen naar een range met een specifieke naam bijvoorbeeld "transportrichting"
- Deze range heeft een unieke naam gekregen

Als ik het werkblad kopieer naar een andere werkmap, geeft de gegevensvalidatie een probleem. Namelijk: #N/B

Ik heb het bestand bijgevoegd....het gaat dus om het kopieren van "Calculaties" naar een andere werkmap

Wat ik zelf al geconstateerd had is dat: als het bestand op de achtergrond open blijft dan werkt dit. Echter als het bestand gesloten wordt op de achtergrond dan gaat er vanalles fout. Dit is echter niet werkzaam omdat ik dit bestand dien te delen met andere gebruikers.

Ik hoor graag jullie ideeën en hopelijk oplossingen hierover.

Bijlagen

Misschien de hele werkmap kopiëren en vervolgens de overige tabbladen verbergen/beveiligen?

Dag JVeer,

Ik hoopt eigenlijk dat er een andere manier is hiervoor. Waarom? Omdat het waarschijnlijk is dat ik straks in één project ca. 8 tot 9 calculaties zal moeten gebruiken. dat zou betekenen dat er een hele grote boom aan tabbladen aan komt te hangen en dat het bestand zeer zwaar gaat worden.

Mocht er geen andere mogelijkheid zijn dan zal het inderdaad op zo'n soort manier moeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan