Ik ben een invullijst aan het maken voor onze projectbegeleiders, waarbij zij vakjes kunnen aanvinken van de apparatuur die in een werkplaats staan.
Nu zou het heel mooi zijn als de tekst die bij dat vakje staat, zodra hij aangevinkt wordt, gekopieerd wordt naar een ander blad zodat er een inhoudsopgave gemaakt wordt.
Dus stel dat:
O Radiografische handlamp
O Tankcertificaat
Als je dus in excel een rondje aanvinkt, dat dan bijv. de tekst "radiografische handlamp" naar een volgend blad wordt gekopieerd.
Als je meerdere rondjes aanvinkt, zouden de diverse teksten op het andere blad onder elkaar moeten komen te staan.
Heb wel de selectievakjes gevonden, maar ben een leek in macro's en ALS-formulies in excel.
Het zal misschien heel simpel zijn, maar ik kom er niet uit.
Nu zou het heel mooi zijn als de tekst die bij dat vakje staat, zodra hij aangevinkt wordt, gekopieerd wordt naar een ander blad zodat er een inhoudsopgave gemaakt wordt.
Dus stel dat:
O Radiografische handlamp
O Tankcertificaat
Als je dus in excel een rondje aanvinkt, dat dan bijv. de tekst "radiografische handlamp" naar een volgend blad wordt gekopieerd.
Als je meerdere rondjes aanvinkt, zouden de diverse teksten op het andere blad onder elkaar moeten komen te staan.
Heb wel de selectievakjes gevonden, maar ben een leek in macro's en ALS-formulies in excel.
Het zal misschien heel simpel zijn, maar ik kom er niet uit.