gegevens van een losse hd halen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonimontana

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2005
Ik heb een probleem. zomaar is het plastic houdertje van de cpu koeler afgebroken en ik kan nergens een nieuwe krijgen. Nu staan er nog belangangrijke bestanden op die hardeschijf, wachtwoorden en dingen waar ik hard aan gewerkt heb enzo. :(

Is er misschien een manier om die bestanden over te plaatsen naar een andere harde schijf?
please ?

je kan de PC openmaken, harddrive er uit halen
Jumpers eventueel over zetten en in een andere PC zetten....

Ondanks dat de cooler "zomaar" is afgebroeken moet de CPU het inprincipe nog gewoon doen?? Of er moet meer kapot zijn...

ok dus de harde schijf in een andere computer erbij zetten, levert dan geen windows problemen op ?

en ja alleen het houdertje is kapot. maar ik durf hem echt niet aan te zetten zonder koeler :o

ik heb nog een stel brackets liggen, dus als je in de buurt woont van aalsmeer, kan je hem komen omruilen en kan je je pc gewoon weer gebruiken

suc6;););)

ok dus de harde schijf in een andere computer erbij zetten, levert dan geen windows problemen op ?

en ja alleen het houdertje is kapot. maar ik durf hem echt niet aan te zetten zonder koeler :o

Zonder cooler zou ik ook geen grote spellen spelen, of autocat runnen oid... Maar disk IO vereist erg weinig CPU kracht, des noods kast open en eigen ventilator er op zetten (als de nood hoog is...)

Je kan natuurlijk voor een paar euri een nieuwe houder kopen of regelen in Aalsmeer ;)

Ik heb wel vaker harddisks bijgebouwd, zonder problemen. Het enige waar je aan moet denken zijn de jumpertjes, 2 masters werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan