gegevens van hdd halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
men laptop is gevallen en is dus defect , hdd werkt nog ,

er staan belangrijke mails op die binnen kwamen via een e-mail programma , outlouk
eens ik die mails op de laptop gelezen had stonden die precies in men laptop ofzo zelf want als ik me met een andere
pc aanmelde op men mail zag ik die mails die ik op laptop had niet meer

heb nu die hdd als 2de schijf geplaatst maar hoe kan ik die mails nu gaan terughalen en waar vind ik die zoal ?

kan iemand helpen ?
dank u

Hoi Kevin,
Hangt er een beetje vanaf welk email programma je gebruikt, in Outlook bv. heb je in de map C:\Users\jouwnaam\Documents\Outlook-bestanden\backup.pst
Dan zul je uiteraard wel de directory moeten aanpassen, dus D:\Users\jouwnaam\Documents\Outlook-bestanden\backup.pst
Dus je schijfletter bedoel ik dan.

Dat .pst betsand kun je gewoon kopieren en elders opslaan, waar na je datzelfde bestand weer kunt importeren in je nieuw geinstalleerde Outlook, dat zijn al je emails die op het moment van stukgaan er nog op staan.
Gr, en succes, Rick

Laatst bewerkt:
ik heb iets gevonden .. het was niet outlook maar er stonden 2 programma's geinstalleerd voor de mails

dropbox en gmail

zou er iemand kunnen helpen met te vertellen waar ik deze mails kan terug vinden dan zoals omschreven in men 1ste bericht
maar dan voor dropbox en gmail ..

dank u

dropbox en gmail zijn allebij mailservers die vanuit het internet bereikbaar zijn. dus volgens mij zou je gewoon op internet kunnen inloggen en je mail bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan