• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens vanuit een tabel in een grafiek plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zelfsikhebvrage

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Goedemorgen lezers,

Ik heb een "probleem" met het maken van een grafiek.
Ik ben al een tijdje bezig om in ieder geval 3 gegevens in een grafiek (vanuit een tabel) te importeren. Het gaat hierbij erom dat mijn start+eindtijd in de Y as komen te staan en mijn hoeveelheid in mb's in de X as komeni met daaronder de namen van servers.

GRAFIEK.JPG zie deze bijlage het is een jpeg bestand met daarin een vergelijkbare tabel die ik heb.

Heeft iemand tips voor mij of weet iemand misschien hoe ik dit kan doen ?

Alvast bedankt!

Ko-Lin

Beste elfsikhebvrage ;)

Kan je het bestandje hier niet plaatsen met hetgene dat je al bereikt hebt, is gemakkelijker om mee te werken dan een jpeg bestandje.

Werk je met excel 2003 of 2007 ?
Welke grafiek wil je lijn, staaf, enz...

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Beste elfsikhebvrage ;)

Kan je het bestandje hier niet plaatsen met hetgene dat je al bereikt hebt, is gemakkelijker om mee te werken dan een jpeg bestandje.

Werk je met excel 2003 of 2007 ?
Welke grafiek wil je lijn, staaf, enz...

Groetjes Danny. :thumb:

Goedemiddag Danny,

Hierbij het excel bestand : Bekijk bijlage test.xls
Ik zou graag een staaf grafiek willen. de starttijd en eindtijd zou ik in de y as willen hebben en zou het kunnen dat de "hoeveelheid in mb's" de breedte van de balk bepalen , dus dat die als ware 2 kanten opgroeid horizontaal en verticaal ?

Ik gebruik excel 2003 en verder geen speciale programmatuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan