• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens vasthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk is het omgekeerd. Er gaat een caravan weg en men heeft de keuzemogelijkheid om er een tent of luifel bij te krijgen

Hey Philiep

Bedankt voor je moeite, begint er inderdaad een beetje op te lijken, alleen ik kan nu niet zien welke caravan er weg is.
Is het misschien mogelijk om een scheet toe te voegen me daarop dezelfde gegevens als op de scheet Beschikbaarheid maar dan met de caravans in Kolom B.

Is maar een idee. Ik weet niet of dit mogelijk is

Hallo Harry

Bedankt dat je in ieder geval de moeite hebt genomen.
Heb zelf ook al tig verschillende varianten geprobeerd maar krijg het ook niet voor elkaar.

Misschien maar voor een andere opzet kiezen

Hallo Philiep

Is het misschien mogelijk om in het form reservatie bij de start en einddatum een datum kiezer te gebruiken

Ja dat is mogelijk, alleen op Windows, niet op Mac.
Welke versie van Office heb je?

Hoi Philiep

Ben er zo goed als helemaal uit

Nog een vraagje
Zou het mogelijk zijn om in de sheet Caravans in kolom B een aantal te zetten en dat deze automatisch afgeboekt worden bij een boeking

Probeer het eens met deze.
Dit was het probleem niet
deze automatisch afgeboekt worden bij een boeking
Als de verhuurperiode over is moet hij ook weer bijboeken.
Ik heb het zo opgelost, als je een caravan kiest, wordt er gekeken als de einddatum is verstreken. Als die is verstreken en er staat geen X in kolom K wordt die weer bijgeboekt
In kolom K wordt dan automatisch een X geplaatst.
X wil zeggen reeds bijgeboekt, geen rekening meer houden met deze boeking.

Bijlagen

Hoi Philiep

Tot zover bedankt, echter als ik een reservering verwijder wordt er niet bijgeboekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan