hallo,
ik heb een Excel bestand met rond de 17000 regels
op iedere regel moeten de producten overeenkomen met de producten uit een andere vestiging
is hier een bestandje/code of iets voor dat alles wat match't laat staan en de rest in een kleur aan geeft?
ik zal een voorbeeld geven over hoe ik het bedoel:
2345 west _______________________2345 west (Matcht)
4321 marlborro ___________________4322 l&m (word in 1 vestiging niet verkocht andere wel)
1234 kent ______________________ 4321 Marlborro
9876 camel ______________________1234 Kent
( _ = spatie )
nu zoek ik dus iets dat aangeeft of iets matcht zodat ik makkelijk kan zien welke in het rechtse rijtje er niet tussen horen.
dus dat hij in dit geval de 1ste regel laat staan, en de 2e een kleurtje geeft zodat ik zie dat l&m er tussen uit moet zodat de 2 Marlborro weer matchen.
iemand enig idee?
mvg, perry
ik heb een Excel bestand met rond de 17000 regels
op iedere regel moeten de producten overeenkomen met de producten uit een andere vestiging
is hier een bestandje/code of iets voor dat alles wat match't laat staan en de rest in een kleur aan geeft?
ik zal een voorbeeld geven over hoe ik het bedoel:
2345 west _______________________2345 west (Matcht)
4321 marlborro ___________________4322 l&m (word in 1 vestiging niet verkocht andere wel)
1234 kent ______________________ 4321 Marlborro
9876 camel ______________________1234 Kent
( _ = spatie )
nu zoek ik dus iets dat aangeeft of iets matcht zodat ik makkelijk kan zien welke in het rechtse rijtje er niet tussen horen.
dus dat hij in dit geval de 1ste regel laat staan, en de 2e een kleurtje geeft zodat ik zie dat l&m er tussen uit moet zodat de 2 Marlborro weer matchen.
iemand enig idee?
mvg, perry
Laatst bewerkt: