• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens verwerken gaat fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosEindhoven

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
Ik heb een bestand (ledenkaart) waar ik gegevens in verwerk van paardenproeven voor kinderen. Het is de bedoeling dat die gegevens worden weggeschreven op een bestaande stamkaart. Deze kaart bevind zich in de map stamkaarten. Hij vult echter niet aan maar maakt een nieuwe kaart aan . Wat doe ik fout ???. PS beide bestanden moeten in dezelfde map staan

Bijlagen

Ik denk dat het wat meer uitleg behoeft.
Jij weet wat je hebt gemaakt en hoe het werkt.
Wie vult wat niet aan?
Wat moet er worden gedaan om dat aanvullen te doen?
Wat bedoel je met een nieuwe kaart? Een extra tabblad?
Wat heeft de PDF er mee te maken?

Beperk je tot 1 bestand met 2 werkbladen.
In het eerste werkblad komen alle resultaten van alle deelnemers te staan, het tweede gebruik je om met een filter op het eerste werkblad een 'stamkaart' per deelnemer te maken.

@ Edmmoor, ik zal proberen e.e.a. te verduidelijken. Op het moment dat er wedstrijden zijn vul ik de gegevens in. Indien klaar worden deze automatisch toegevoegd aan de sheet Proeven middels de knop nieuw en worden dus ook zichtbaar in de listbox rechts op het scherm. Wil ik alle gegevens van de ruiter zien dan maak ik een overzicht aan van de proeven middels zoeken naar de ruiter op lidnummer en maak dan en pdf aan middels de knop uitslag opslaan en het pdf word weggezet in de map stamkaarten.
Bij bv nieuwe proeven een maand later gooi ik het oude pdf weg en maak vervolgens een nieuw aan op de voorgaande manier. Wat ik zou willen is dat het oude pdf geopend word en de nieuwe gegevens erbij gezet worden.

Hopelijk kun je hier wat mee

#6 over het paardenhoofd gezien ?

@snb Heb ik wel degelijk gezien en kan nog altijd maar dit is niet wat ik wilde. Bovendien vond ik het wel zo netjes om antwoord te geven op de vraag van Edmoor

Reageren op een constructieve suggestie is ook wel zo netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan