Gegevens verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcpfan

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Weet iemand hoe je de bestanden echt van je computer verwijdert dus dat je ze nooit meer terug krijgt. Ik bedoel dus cookies, intergeschiedenis en dat soort dingen...

Ik weet niet of dat het juiste onderdeel van het forum is

Laatst bewerkt:
Cookies, Geschiedenis, Tijdelijke Internetbestanden kun je wel opruimen, maar zodra je weer gaat surfen komen ze weer terug.
Zet daarom de schijfruimte voor Tijdelijke Internetbestanden op nul, zet aantal dagen dat Geschiedenis bewaard moet worden op nul, schakel alle opties bij Auto-aanvullen uit en ruim elke dag je cookies op.
Maar waarom vraag je het eigenlijk, heb je ergens problemen mee gekregen?

Nee,

Ik heb op eens zo'n kick om alles op te ruimen en toen kwam ik dit forum tegen. Maar bedankt :thumb:

Bedenk wel, Cookies en Tijdelijke Internet bestanden zijn bedacht om het jou makkelijker te maken.

De Tijdelijke Internetbestanden bewaren een kopie van elke website waar je op bent geweest. Surf je later dan weer naar die site, dan laadt die veel vlugger in je browser, want daar wordt die kopie op je harde schijf voor gebruikt. Op den duur is het effect dat het surfen lekker vlug gaat. :eek:

En in een cookie kun je je wachtwoorden en gebruikersnamen op laten slaan, zodat je een volgende keer dat niet opnieuw hoeft in te typen.
Zoals hier op Helpmij bijvoorbeeld. :cool:

Hetzelfde geldt voor Auto-aanvullen, je emailadres of adresgegevens worden "onthouden" en zodra je ze weer ergens moet intypen, worden de gegevens al voor je aangegeven. Maar als je dat allemaal niet zo belangrijk vindt en je gewoon grote schoonmaak wilt houden.....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan