• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens verzamelen en bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

boogje

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo,

Ik werk dagelijks met een exclelijst waarvan de gevens per maand op een blad binnenkomen

De gemeenschappelijke factor van deze lijsten is een unieke code per aansluiting (ean 18 cijferige code) daar het enige tijd kan duren voor een aansluiting is afgehandeld zou het fijn zijn als de berichten die van een eancode binnen komen (over meerdere maanden) uitgesorteerd kunnen worden en bewerkt. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

Een voorbeeldbestandje (ontdaan van gevoelige informatie) van hoe het thans is en wat het dient te worden zou ons al een heel eind op weg zetten !

file

hoi,

soory vor mijn wat late reactie maar een mens moet nu eenmaal af en toe even met vakantie

hierbij een voorbeeld file ik hoop dat het helpt

Bijlagen

Krijg je maandelijks een aantal Excel-bestanden waarvan je de gegevens wens toe te voegen aan een bestaande lijst?

Als je eenmaal een lijst heb kan je via Data - Autofilter gemakkelijk alle gegevens van één EAN-code uitfilteren.

Of zie ik het verkeerd???

MVG - Marrosi

re

ik krijg dagelijks een uitdate van e lijst binnen

het kan zijn dat een ean op pending blijft staan ( nog geen antwoord hiervoor gehad) dit komt elke 14 dagen terug (voor dezelfde ean) tot de acties voor de ean afgehandeld is. daardoor kan het voorkomen dat 1 ean in meerder maanden voor komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan