• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens wijzigen in verkeerd werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

meijerg56

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2016
hallo

in heb een probleem in office prof plus 2016

indien meerdere excel file open heb staan gebeurd het regelmatig dat de gegevens van het blad dat in beeld is
niet veranderd, een ander blad wordt dan bijgewerkt
ook als ik dan wil printen , print ik dat andere blad
ik moet dan even naar een ander blad te gaan, die ook in de taakbalk zit en dan weer
terug naar mijn blad waar ik in wil werken ,en dan werkt het weer

ook komen er regelmatig meerdere pictogrammen van excel in de taak balk
dus niet zoals normaal 1 pictogram me popup pyramide opbouw van de bestanden

wie weet er raad hiermee

in google kan ik niets vinden

Gert

Begin eens met aan te geven welke versie je gebruikt, en welke code; liefst met wat voorbeeldbestanden. Niemand hier kan zo ruiken wat je probleem is :).

Begin eens met aan te geven welke versie je gebruikt, en welke code; liefst met wat voorbeeldbestanden. Niemand hier kan zo ruiken wat je probleem is :).

office prof plus 2016

wat bedoel je met code ?

als je in een excel file iets typt dan veranderd dit niet in het file waarin je werkt maar in een van de file die ook openstaan in de werkbalk
Bekijk bijlage printscreen.xlsx

ik heb er een klein fimpje[video=youtube;L17u0v6ZsVY]https://www.youtube.com/watch?v=L17u0v6ZsVY&t=3s[/video] van gemaakt

dit probleem is op meerdere pc het geval

Heb je invoegtoepassingen open staan of een bestand met macro's? Het lijkt erop dat er iets met streepjescodes open staat, heb je een scanner die die in Excel plaatst? Mogelijk activeert iets een van je andere openstaande Excel bestanden.

Heb je invoegtoepassingen open staan of een bestand met macro's? Het lijkt erop dat er iets met streepjescodes open staat, heb je een scanner die die in Excel plaatst? Mogelijk activeert iets een van je andere openstaande Excel bestanden.

even nagekeken
geen invoegtoepassingen aanwezig
geen opstaand bestand met makro
streepjescode is alleen een font lettertype ean 13 half height
bv =C30&(REST(-SOM((2*(REST(RIJ(INDIRECT("1:"&LENGTE(C30)));2)=REST(LENGTE(C30);2))+1)*(CODE(DEEL(C30;RIJ(INDIRECT("1:"&LENGTE(C30)));1))-48));10))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan