• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevensreeks in grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atbiker

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Goedemiddag,

In bijgaand bestand heb ik de uren van een afdeling in percentages aangegeven in een gestapelde staaf. Deze percentages zijn gebaseerd op uren voor Beroep-Bezwaar-Overig. De percentages staan in een tabel eronder.

Is er een mogelijkheid om ook de uren ergens in een tabel te laten zien? Ik had al geprobeerd om de uren in een secundaire as te zetten maar dat wordt een rommeltje, zeker als je die uren onderin nog laat zien.

Iemand een idee?Bekijk bijlage HelpMij.xlsx

Alvast bedankt, Frans

kijk eens naar de gegevens labels en dan de optie waarde uit cellen, dan kun je een bereik opgeven dat moet worden weer gegeven, als je daar de kolom of rij met de aantallen die je wilt tonen kiest zou je in de staafjes aantallen moeten kunnen zien.

verder zou ik de kolom met je percentages even netjes opmaken zodat er gewoon 49,5% staat in plaats van 0,495369492

ik kan dat niet in je voorbeeld laten zien omdat met alleen de grafiek zonder de brondata niet veel valt aan te passen zonder de vraag te krijgen om de bron te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan