Een paar opmerkingen:
*Je gebruikt in je code beide variabelen door elkaar terwijl ze identiek moeten zijn.
Range("dir_opslaan").Value en Range("dir_opslaan ").Value. (Verschil de spatie achter opslaan.)
Ik hoop dat het eerder om een typfout gaat. Ofwel gaat het hier om 2 verschillende naamgevingen en begrijp ik de gedachtengang hierachter niet.
*Jij gebruikt de rmdir functie zo: rmdir(path) terwijl ik ze meestal zo gebruik rmdir path (zonder de haakjes). Beide 'versies' werken hier, heb ik getest. Maar aangezien de versie met haakjes blijkbaar niet werkt bij u zou ik eens proberen zonder de haakjes.
dus: RmDir Range("dir_opslaan ").Value (evt. de spatie verwijderen cfr. opmerking 1

)
Moest dat niet werken kan je ook eens een variabele als string declareren en daar de waarde van de range("dir_opslaan") in plaatsen, en deze gebruiken in de rmdir functie. Misschien helpt dat.
*Je maakt gebruik van FileSearch in je code. Weet wel dat deze constructie in Excel 2007 niet meer ondersteund is, en dat je daarvoor moet teruggrijpen naar je de dir functie. Gaat het niet de bedoeling zijn deze code te gebruiken onder Excel 2007, ga je geen enkel probleem kennen.
*Als ik ook nog even mag muggenziften. Je stelt het volgende in je commentaar regels:
Code:
‘ Hieronder declareer ik alle variabelen uit het Excel-file die ik dan gebruik voor de
' besturing van deze macro
startregel_pc = Range("startregel_pc").Value
eindregel_pc = Range("eindregel_pc").Value
startregel_versie = Range("startregel_versie").Value
eindregel_versie = Range("eindregel_versie").Value
dir_template = Range("dir_template").Text
naam_template = Range("naam_template").Text
dir_opslaan = Range("dir_opslaan").Text
naam_opslaan = Range("naam_opslaan").Text
Dat is niet de variabelen declareren, maar ze initialiseren. Declareren is bv. de regel Dim ophalen_pc As Integer. Bij de declaratie geef je aan welk type je variabele is (hier: integer). Hierboven initialiseer je, dwz je geeft ze een (initiële) waarde, met name de inhoud van een cel.
Uiteraard heeft dat woorgebruik geen invloed op de werking van je code, maar gaf het gewoon even ter info mee.