Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo ,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn geheugen 1:1 kan laten lopen want ik wil graag overclocken
MVG BluRay
maar het blauwe scherm op 3,6ghz is hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat de onboard koeling van je moederbord niet goed genoeg is, en je kunt ook niet hoger dan 3,6 omdat je dan al op 1600 loopt wat het maximum is
laatste zin ook meegenomen ?Oke , maar ik heb toch genoeg koeling ??
geheugen hoe moet ik dat dan doen , ik heb ze maar 1 keer op 1:1 gekregen door over teclocken naar 1500 als het goed is....
kun je een plaatje geven, bij het clocken van de ramgeheugen, kan ik eens kijken
1600:4=400 400x2=800 , dus 800mhz, dat komt dus perfect uit voor je huidige ram geheugen
vcore is alleen nodig als je fouten krijgt,
je gaat overclocken in stapjes, en bij iedere stap ga je stressen, een uur of 2 met ORTHOS , als er geen fout is ga je verder, en verder, en wanneer je doel hebt bereikt ga je geen 2 uur, maar minimaal 4 uur stessen ( hoe langer hoe beter ) als er dan nog geen fouten zijn is hij stabiel, zijn er fouten dan ga je je vcore met een hele kleine stap verhogen, zijn er dan geen fouten meer ga je verder met het overklokken, zijn er wel nog fouten doe je je vcore nog een heel klein beetje omhoog,
en hou je temps in de gaten, door vcore te verhogen kan de temp flink stijgen, als je niet boven de 70graden komt zit je goed, 70 graden max dus.
veel succes
grtz Arno
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.