Beste forumgebruikers,
Vraagje omtrent het bijplaatsen van geheugen :
Mijn pc had 2 x 256 PC3200 400Mhz Kingston geheugen modules.
Ik heb vanmiddag 2 x 512 PC 3200 400 MHz Corsair geheugen modules bijgekocht.
Is mijn pc nu sneller met alleen de twee nieuwe geheugen modules, zoals ze in de winkel vertelden?
Of kan ik de vier modules het beste samen in mijn moederbord pluggen zodat ik dus in totaal 1,5 Gig geheugen heb van PC 3200 400 Mhz?!
In de winkel zeiden ze dat je moederbord automatisch de laagste snelheid pakt, maar als ze alle vier 400 mhz zijn, maakt dat toch niet uit?!
Mijn moederbord is Intel en max 4 gb geheugen geschikt.
En hoe kan ik eventueel testen of ie snel is?! Ik gebruik nu de beide nieuwe en het is een hele verbetering, maar is ie in theorie nou nog sneller als ik de twee oude er ook nog eens bij doe?!
Wie weet hier meer vanaf?! Dank!:thumb:
Vraagje omtrent het bijplaatsen van geheugen :
Mijn pc had 2 x 256 PC3200 400Mhz Kingston geheugen modules.
Ik heb vanmiddag 2 x 512 PC 3200 400 MHz Corsair geheugen modules bijgekocht.
Is mijn pc nu sneller met alleen de twee nieuwe geheugen modules, zoals ze in de winkel vertelden?
Of kan ik de vier modules het beste samen in mijn moederbord pluggen zodat ik dus in totaal 1,5 Gig geheugen heb van PC 3200 400 Mhz?!
In de winkel zeiden ze dat je moederbord automatisch de laagste snelheid pakt, maar als ze alle vier 400 mhz zijn, maakt dat toch niet uit?!
Mijn moederbord is Intel en max 4 gb geheugen geschikt.
En hoe kan ik eventueel testen of ie snel is?! Ik gebruik nu de beide nieuwe en het is een hele verbetering, maar is ie in theorie nou nog sneller als ik de twee oude er ook nog eens bij doe?!
Wie weet hier meer vanaf?! Dank!:thumb: