Geheugen en diskettestation

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Als windows xp mijn nieuwe geheugen gewoon herkent dan is ie toch niet stuk zo als de man van de winkel zegd? En mijn diskettestation lampje blijft maar branden zit niks in, wie kan mij helpen

Alvast bedankt:thumb:

Dat diskettestation blijft branden heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de stekkertjes van je diskettestation per ongeluk beetje losgeraakt zijn, of in ieder geval niet helemaal goed aangedrukt zitten.

Hangt er vanaf wat er verder gebeurt.......... ?

Doet je pc (m.u.v. dat brandende lampje) het verder goed?

Draai de kabel in je disktettestation eens om

als het euvel is ontstaan na het plaatsen van geheugen en je hebt kabels losgehad, dan is het omwisselen idd. een optie,
heb je de kabels van de diskdrive echter niet losgehad, dan zou het kunnen zijn dat ze idd. wat los zijn gaan zitten toen operatie "geheugen bijplaatsen" zich voltrok. In dat geval zou aandrukken voldoende moeten zijn.

Laatste optie is wellicht een toevalligheid : de diskdrive is toevallig overleden op hetzelfde moment dat jij nieuw geheugen hebt bijgelaatst (onwaarschijnlijk, maar toch....)

Dan vervalt die optie en moet je even kijken of de kabel goed aangedrukt zit

Als dat is ontstaan nadat je eraan hebt gerommeld, dan lijkt het toch een kabel (stekker) probleem. Even loshalen, opnieuw plaatsen en afwachten maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan