Geheugen foetsie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobbe

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
hoi

ik heb gister toch WoW WOTLK gekocht na een lange tijd van uitstellen wikken en wegen.

het 1e probleem deed zich al voor met de dvd, mijn dvdrom spuugt em gewoon uit. maar gelukkig was daar de installer van de website voor.

nu was t probleem dat ik 15 gig vrije ruimte nodig had, met zowel de 1e als de 2e uitbreiding van WoW geinstalleerd had ik precies 15 gb vrije ruimte, joepie installeren kon beginnen.

vervolgens krijg ik een installatie crash op 43% en hij stopt ermee, echter is er wel ineens nog maar 4.9 gig over op mijn harddisc.

alles verwijderd, maar nu, met die 1e en 2e weer geinstalleerd heb ik nog maar 7-8 gig vrije ruimte over, dus 7-8 gig is ineens foetsie!?

iemand enig idee of er ergens een map is waar dat zit? dattie tijdens t falen van t installeren die map ergens heeft geborgen of iets?

x

Waarschijnlijk heeft ie al gegevens gelezen en op geslagen inderdaad.
Zie je al een vermelding staan in C:\Program Files?
Misschien als je dit map weg gooi? (althans de WOW map) maar pas op wat je weg gooi.....

Als je opnieuw gaat installeren paktie dan niet dezelfde directory? Dan kun je misschien verder installeren of overschrijven?

ik weet niet of je bekend bent met WoW mappen maar t probleem is dus eigenlijk een beetje dat dat onmogelijk te achterhalen is. hij maakt namelijk geen sub map voor de uitbreidingen maar schijnt een deel van de 1e versie te overschrijven. de data mappen etc. zijn zo groot dat je daar moeilijk in kunt lopen zoeken. ik gooi geen mappen weg, ik doe t netjes via de software in configuratie.

keb wel 3 verborgen mappen in program files staan, ff kijken wat daar in zit

Hmm das lastig, ik ben geen wow speler idd, speel alleen fps, vind het makkelijk van call of duty dat elke versie in een nieuwe map word geplaatst, zodat je dat makkelijk kan onderscheiden. Je zou verborgen bestanden kunnen weer geven, heb je denk ik al gedaan, alles op details zetten en de nieuwe bestanden eruit kunnen gooien ( eerst backup maken ). Maar ie inderdaad bestanden overschrijf, dan lijkt me dat ook geen optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan