Geheugen fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Ik draai met Xp pro en heb inter 512 Mb. Een simpel spelletjes als:
Saints and sinners bowling......loopt constant vast. 1x kreeg ik de melding: Psichical memory is low. Iemand enig iedee wat er aan de hand kan zijn?
Ger
 
Als je veel achtergrondservices hebt draaien, dan kan idd het geheugen snel bezet zijn.

Kijk eens in msconfig ,in uitvoeren intrommelen, of met Hijackthis wat er zoal opgestart wordt.

HijackThis.

Ook het vergroten van de swap, het virtuele geheugen zou kunnen helpen.
 
kromme zei:
Vergroten van de Swap ?????

:confused: Wisselbestand, swap, virtueel geheugen, allemaal hetzelfde, ongeveer, kijk maar eens bij help en ondersteuning in je startmenu, en trommel daar "wisselbestand" in.
 
Nou eieren zijn vaag... is je probleem opgelost? Of heb je gewoon de informatie gevonden?

James :)
 
Het probleem is opgelost!
Dus(dat was ik ff vergeten) is de vraag opgelost
Thxs
Ger
 
James007 zei:
Nou eieren zijn vaag... is je probleem opgelost? Of heb je gewoon de informatie gevonden?
James :)
kromme zei:
Het probleem is opgelost!
Dus(dat was ik ff vergeten) is de vraag opgelost
Thxs
Ger

De vraag is eigenlijk hoe je het hebt opgelost.
Het is handig dit te weten om volgende vraagstellers beter te kunnen helpen, en ons in de goede richting te laten denken.

Maar het is ook een andere kijk op de dingen, de vraagsteller wil een antwoord op zijn vraag, meer niet, en heeft een beetje een tunnelvisie, de antwoorder wil graag weten of zijn kennis toereikend is en hoopt op een goede feedback.
 
Ik heb precies gedaan wat Lange pier uitgelegd heeft en het virtueele geheugen aangepast door het van 794 naar 1125 te zetten. Dat scheen perfect te werken
Ger
 
kromme zei:
Ik heb precies gedaan wat Lange pier uitgelegd heeft en het virtueele geheugen aangepast door het van 794 naar 1125 te zetten. Dat scheen perfect te werken
Ger

Dank.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan