geheugen is wel heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

matheij

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
ik heb een vraagje over mijn geheugen in mijn computer heb ik 3 geheugen bankjes zitten
1kingston 256 mb pc 2700 166 mhz
1 samsung 256mb pc2100 133mhz
1 samsung 128 mb pc 2100 133mhz alledrie ddr geheugen maar nou blijkt als ik een geheugentest doe via everest dat mijn geheugen nog langzamer is dan een geheugemodule die een sd ram 133 gebruikt aleen als ik mijn computer ga overclocken via het bios dan blijkt dat mijn geheugen veel sneller is maar dan moet ik wel alles overclocken weet iemand hoe dat kan

Merk je dat ook als je op je pc werkt of alleen maar in de test?
Wat ik bedoel is als ik mij pc test met dat soort programma's dan kom ik altijd heel erg slecht uit de test terwijl mijn pc toch sneller is dan veel computers die in theorie sneller moeten werken

Laatst bewerkt:
Merk je dat ook als je op je pc werkt of alleen maar in de test?
Wat ik bedoel is als ik mij pc test met dat soort programma's dan kom ik altijd heel erg slecht uit de test terwijl mijn pc toch sneller is dan veel computers die in theorie sneller moeten werken
ja hij is heel traag als ik bijvoorbeeld naar mijn d schijf ga dan duurt het best lang voordat la mijn gegevens zichtbaar zijn maar hoe kan het dan als ik mijn bios overclock dat mijn geheugen wel sneller word

Heb je nog gedefragmenteerd de laatste tijd? Tijdelijke bestanden verwijderd etc

Heb je nog gedefragmenteerd de laatste tijd? Tijdelijke bestanden verwijderd etc
ja ik heb de laatste tijd wel heel veel gedefragmenteerd en ik heb ook mijn cachgeheugen uit gezet om het dan nog eens te proberen als hij sneller word maar tervegeefs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan