Geheugen klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan kan ik met een 8400 toch ook crysis aan want die is nieuwe er hoger dat jouw oude 7800:shocked:

Bovendien past eem 8800 niet in mijn kast:confused:

Nieuw en hoger wil niet zeggen beter. Een 7800 verslaat een 8400 op zijn dooie gemak. Je vergelijkt een topmodel van de 7000-serie met een lowbudget-model van de 8000-serie. En waarom zou een 8800 niet passen, wat voor kast heb je dan? Een 8800 GT bijvoorbeeld is niet zo heel groot hoor...
 
Wat is dan een goede kaart voor rond de 50 euro. Ik kan helaas niet hoger gaan omdat ik ook een nieuwe voeding moet hebben voor een nieuwe kaart, die kosten ook zo'n 50 euro:rolleyes:
 
Een Ati Radeon HD2900GT of een 8600GT, deze zitten zo rond de 60,- Euro. Maar ga je nog goedkoper dan win je niet bijster veel, en kom je op echte budgetkaarten uit.
De nummertjes zeggen tegenwoordig niet veel zoals Tandstickor al vertelde. Crysis loopt iets beter op nvidia kaarten, dus de 8600 is een aardige.
 
Zoizo koop ik een nVida want ATI kaarten vind ik bagger.:p

Ik ga gewoon even op alternate kijken, bedankt:thumb:
 
Zoizo koop ik een nVida want ATI kaarten vind ik bagger.:p

Ik ga gewoon even op alternate kijken, bedankt:thumb:

Hoe kun je ATI-kaarten nou bagger vinden als je er totaal geen verstand van hebt? Zoals ik al zei, de HD4850 en HD4870 zijn dé kaarten van dit moment...
 
Ik heb er dan geen verstand van maar heb er wel ervaring mee. Ik vind nVidia gewoon beter dan ATI. Punt uit. Meningen kunnen werschillen!:evil:
 
Ik heb er dan geen verstand van maar heb er wel ervaring mee. Ik vind nVidia gewoon beter dan ATI. Punt uit. Meningen kunnen werschillen!:evil:
Geef dan ook eens aan waaarom. Of heb je dat toevallig ergens 'gehoord' en praat je maar mee?
 
Geef dan ook eens aan waaarom. Of heb je dat toevallig ergens 'gehoord' en praat je maar mee?

Wat is dat nou weer voor een reatie man!

Ik vind zelf ATI kaarten minder dan nVidia omdat ik met ATI kaarten vaak problemen gehad heb, of dat ze niet naar behoren werkte. Ik hoef jou toch geen tekst en uitleg te geven waarom ik niet zo gecharmeerd ben van ATI.

De ene vind Windows beter en de ander heeft liever Mac OS X. Nou, zo is dat ook met videokaarten. Ik zelf vind nVidia gewoon beter omdat ik er nog nooit problemen mee gehad heb.

Een tuurlijk zijn kaarten van ATI goed, maar ik vind nVida beter;)

En nee hoor, ik ben oud en wijs genoeg om zelf een mening te hebben!
 
Laatst bewerkt:
Is het toch nog een een leuk topic geworden!

Waar gaat het eigenlijk over ?
 
Goed idee ! en 2 GB extra geheugen kan ook geen kwaad.

Laat weten, hoe het is afgelopen. :thumb:

Hierbij laat ik dus weten hoe het afgelopen is:

Heb een ASUS nVidia Geforce 8600GT gekocht met ook een nieuwe 400Watt voeding. Werkt perfect op GTA, alle andere spellen moet ik nog testen!

Groeten en iedereen bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan