Geheugen ligt zeer hoog, zie screen. Iemand idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MI8

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
60
Hallo,

Mijn geheugen ligt zeer hoog maar ik zou niet weten waardoor, jullie misschien wel? Zie screen.

Met vriendelijke groeten,
MI8
 

Bijlagen

  • geheugen.jpg
    geheugen.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 87
Kan op de screenshot niets zien! Kijk eens wat er allemaal opstart en bij Taakbeheer welke processen er draaien.
 
Zie je dit misschien?

Op de vorige screen stonden Alt.Binz en Firefox nog geen eens aan.. Toen draaide er niets mee.
 

Bijlagen

  • cpu.png
    cpu.png
    83,3 KB · Weergaven: 76
Help nu krijg ik deze melding, wat te doen wat te doen!!!
 

Bijlagen

  • HELP.png
    HELP.png
    7,4 KB · Weergaven: 62
Heb je nu nog altijd die hoge CPU-Verbruik?
Want op de laatste screen toont hij aan dat hij een virus heeft verwijderd. :)
 
Die screenshots moet je op een andere manier gaan maken. Je kunt dat het beste doen met Gadwin PrintScreen (freeware) en dan moet je niet het hele scherm nemen, alleen dat gedeelte wat noodzakelijk is om te laten zien.

Een virus kan een hoop verklaren. Doe ook eens een scan met Malwarebytes'Anti-Malware (MBAM is freeware), voor een scan altijd eerst MBAM updaten! Pc opnieuw opstarten indien aangegeven.

Gadwin PrintScreen (freeware)
Gadwin PrintScreen is een zeer gemakkelijk programma voor het maken van screenshots. Het is belangrijk te leren omgaan met Gadwin PrintScreen en hoe je screenshots kunt plaatsen. Lees de handleiding van Gadwin goed door en let vooral op de instellingen van het programma. Ieder screenshot dat je maakt wordt niet alleen naar je clipboard gezonden, maar wordt ook opgeslagen op je computer. Indien je de standaard instellingen van de bestemming niet gewijzigd hebt, dan staan die in de map "PrintScreen Files" in "Mijn documenten". En het is daar dat je naar toe moet wanneer je een screenshot uit die map hier in je onderwerp wil plaatsen.

(nl) Handleiding Gadwin PrintScreen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gescand met NOD32 en geen problemen gevonden. Ik blijft vinden dat het erg hoog licht zelfs als ik niks doe! Kan ik een nieuwe svchost.exe kopiëren/plakken? Of is er een programma dat het bestanden intern bekijkt en repareerd indien nodig? Want 1GB van de 4GB in gebruik wanneer ik niets doe is niet normaal!
 
Kijk eens wat er allemaal in de opstart staat. CCleaner > Gereedschap > Opslaan als tekstbestand.

svchost.exe staat bij mij ook wel acht keer onder processen de ene keer 2000, 3000 en soms 23.000 kb . Dat is niets bijzonders.
 
Hallo,

Mijn geheugen ligt zeer hoog maar ik zou niet weten waardoor, jullie misschien wel? Zie screen.

Met vriendelijke groeten,
MI8

Mijn geheugengebruik is nog hoger. Dit is normaal voor Vista/Win-7
 
Ik zie dat je geheugengebruik op 27% zit, dat is vrij normaal, bij mij idem.
 
Ik denk dat je met dat virus wel last had van meer geheugengebruik/ tragere pc.
Maar nu is dat opgelost, je hebt een normaal geheugengebruik.
alleen als je pc trager gaat werken zou ik me zorgen maken.
 
Het is echt heel normaal dat windows 7 zoveel geheugen gebruikt. Pas als er om onverwacht meer dan 60% van het geheugen wordt gebruikt hoef jeje pas druk te maken. Daarbij kan er misschien ook geheugen worden gebruikt als er shared geheugen aan de grafische kaart is toegewezen.

Greetzz,
Timo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan