geheugen op andere snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

miltonscott

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2006
hallo, me pc werkt op ddr pc2100 geheugen, die op een snelheid van 233mhz draait
mijn vraag was...zou het problemen opleveren als ik er geheugen bij zet die op een snelheid van 400mhz draait(pc3200):confused:

bedankt!

Als het al kan,gaat het niet sneller draaien dan de andere.

Zou eerst wel even kijken op je Moederbord handleiding of het ondersteund wordt

ik raad het je niet aan om 2 verschillende snelheden te gelijk erin te stoppen je kan er opwachten dat er van die blauwen schermen komen bij het minsten of geringste.

ik raad het je niet aan om 2 verschillende snelheden te gelijk erin te stoppen je kan er opwachten dat er van die blauwen schermen komen bij het minsten of geringste.
Sorry dat is niet zo!! Als bord het ondersteund gaat het alleen draaien op de laagste snelheid

nou ik had een HP pc van de overbuurvrouw ondersteunde bijde snelheden. dus ook in het begin leek het leuk te werken tot dat ze een keer een koude reset had door stroom uitval. van af dat moment kreeg ze vrij snel een blauw scherm dus ik memet... die geheugen tester eroverheen vond geen fouten. heel het moederboord doorgemeten ook geen beschadigingen of fouten. toen haalde ik 1 van de modules eruit geen problemen meer en ook als ik alleen die langzamere erin deed.

en een keer het zelfde verhaal met een laptop waar het vanaf het begin al niet werkte zettte er stroom op en hij flitste een keer niks geen geluid ofzo en hij viel weer uit. bleek uiteindelijk ook aan de uitbreiding van het geheugen te liggen.

dus misschien dat het in theorie wel moet gaan maar in de praktijk raad ik het eingelijk niemand aan.

nou ik had een HP pc van de overbuurvrouw ondersteunde bijde snelheden. dus ook in het begin leek het leuk te werken tot dat ze een keer een koude reset had door stroom uitval. van af dat moment kreeg ze vrij snel een blauw scherm dus ik memet... die geheugen tester eroverheen vond geen fouten. heel het moederboord doorgemeten ook geen beschadigingen of fouten. toen haalde ik 1 van de modules eruit geen problemen meer en ook als ik alleen die langzamere erin deed.

en een keer het zelfde verhaal met een laptop waar het vanaf het begin al niet werkte zettte er stroom op en hij flitste een keer niks geen geluid ofzo en hij viel weer uit. bleek uiteindelijk ook aan de uitbreiding van het geheugen te liggen.

dus misschien dat het in theorie wel moet gaan maar in de praktijk raad ik het eingelijk niemand aan.

nou ik had een HP pc van de overbuurvrouw ><en een keer het zelfde verhaal met een laptop <>dus misschien dat het in theorie..

Overbodig verweer , is nergens voor nodig

hoe bedoel je? je mag me overbuurvrouw bellen ze is gescheiden:p maar ik geloof je wel en misschien dat het bij jouw wel perfect werkt maar ik heb gewoon voorkeur naar dezelfde snelheid na wat ik uit eigen ervaring heb gezien.

maar oke ik zal voortaan me mening wat minder opdringen:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan