Geheugen overload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huxley

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Hallo,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet weet of deze post op de correcte plaats staat.
Ik heb namelijk een probleem met mijn geheugen, wanneer ik in windows 8 taakbeheer opstart dan merk ik
dat mijn geheugen constant rond de 97% zit. Bij normaal gebruik is dit geen probleem, maar wanneer ik ga gamen
dan lopen mijn games verre van soepel of crashen zelfs. Terwijl dit met mijn systeem eigenlijk niet zou mogen.

Dit is mijn systeem:
MSI Z87-G45 Gaming moederbord
Intel i5 4670K processor
8GB Crucial Balistic geheugen
Sapphire R9 270x OC videokaart
Samsung 128 GB SSD

Ik heb dit nog nooit mee gemaakt en op mijn vorige setup draaide de games nog beter dan nu. Weet iemand wat hier het probleem is en ook een oplossing weet.

Alvast heel erg bedankt!

Huxley.

@ TheKnight: lekker nuttige post zeg.....

Vraag aan de TS: weet je zeker dat er niet iets op de achtergrond aan het draaien is wat voor dit geheugengebruik zorgt? Weet je zeker dat je pc virusvrij is?

Tijdens gamen gebruik je zeker een of ander trainer ?? ;) toch ??
Lees ik namelijk op verre forums dat nieuwste soorten trainers vreten ze op vreemde manieren geheugens maar dat die niet echt belastend of catastrofaal is ( wel vervelend ! ), zeggen ze ook dat aan probleem oplossing gewerkt word :D

Wat ik je voorstellen wel wil is dat je probeert beroemde gratis Ainvo MemoryCleaner draaien ( 101 % betrouwbaar is ! ) en let maar op hoeveel hij zal geheugens mooi vrij maken -->> http://ainvo.com/index.php?r=program/view&id=7&lang=en <<-- pak maar gratis version en geen special versie ( special is niet gratis ! ! ) ..

Of hier -->> http://www.softpedia.com/get/Tweak/Memory-Tweak/Ainvo-Memory-Cleaner.shtml

Laatst bewerkt:
@K1pje: Als ik bij taakbeheer kijk dan staat er niks op de achtergrond te draaien wat niet hoort te draaien. Ik ben op dit moment een virusscan aan het doen, om daar ook zeker van te zijn.

@ROYONIX: Nee ik gebruik geen trainer. Ten minste niet bij de games die ik op dit moment speel. Ik zal dat programmaatje van jou wel even proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan