geheugen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dangeo

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2011
beste,ik zou graag geheugen bij plaatsen in mijn pc,maar weet niet of dit kan?zoja weet ik ook niet hoeveel en welke ik nemen moet om bij te plaatsten? mvg zou graag een overzicht van pc willen bijplaatsen maar goe haal ik da van mijn pc?

Hoi,

Om te beginnen zou je met deze kunnen kijken welk geheugen je hebt en het moederbord om te kijken hoeveel deze ondersteund.

Hoi,

Even offtopic geeft deze ook aan hoeveel moederbord ondersteun? frank

Laatst bewerkt:
Het geeft merk en type mobo of systeem.Geeft aan hoeveel sloten er zijn er wat er per slot mogelijk is cq max aan ram mogelijk.

Try it...

Dank je, Och ik weet wel wat er in me pc en notebook zit was gewoon even benieuwd dan is het een ideaal programma.:thumb::thumb::thumb:

heb pc wizard geinstalleerd en kan bijlage niet uploaden is nochthans een pdf bestand? mvg dangeo

Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

beste heb het zo geprobeerd maar het lukt me nie sorry daar voor mvg

Resultaat MAPP System Reporter

Hieronder vindt u de gegevens die voor uw systeem van toepassing zijn.
Controleer deze gegevens op juistheid, bij twijfel helpen wij u graag.
Technische informatie van uw systeem op basis van de MAPP Reporter scan.

Uw unieke scancode: cc99a2ad-31d5-102f-bb81-d6ec1ecfb620

Computer Merk: Packard Bell NEC
Computer Model: 00000000000000000000000

Moederbord Merk: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL
Moederbord Model: GA-8I915PM

Aanwezige geheugen: 1024 MBytes
Snelheid geheugen: PC2700

Maximale capaciteit per module: 1024 MBytes
Uitbreiding: 4 slots(2 bezet)
Meer informatie ...

Module 1: 512 MBDDR PC2700
Module 2: 512 MBDDR PC2700

dit is wat ik via map reporter gedaan heb mvg dangeo

Memory:

Maximum Memory: 4096GB
Currently Installed Memory: 1GB
Total Memory Slots: 4
Available Memory Slots: 2

512 MB
DDR PC2700
512 MB

EMPTY

EMPTY

Memory or DRAM is the 'working' memory of the computer. It's used to store data for programs (sequences of instructions) on a temporary basis.

ik hoop dat ik jullie daar mee van dienst kan zijn? mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn voldoende gegevens voor ons.Je hebt 4 sloten en 2 ervan zijn bezet met ddr2700.Per slot kan je max1gb kwijt.Op zoek dus naar ddr2700.Aangezien dit oud geheugen is zou ik als jou was proberen om wat op marktplaats te scoren.Ddr3200 is ook mogelijk.Dit kan je in combi zetten met je 2700 en gaat dan wel op die snelheid draaien.Uitbreiding naar 2gb zal je meer voordelen opleveren als dat het totaal op ddr2700 draait.

beste dus een aanschaffen van 1 gb ddr 2700 dat dan op een totaal van 2gb komt,tis da dat ik nie goe snap begrijp je mvg

en deze dan plaatsen in één van de twee sloten die vrij zijn?mvg dangeo

alvast bedankt voor de moeite,en nu op zoek achter een pc 2700 ddr 1gb. mvg dangeo:thumb:

beste,heb 2 maal 256mb bijgeplaatst van pc 3200,de pc werkt uitstekend en alles verloopt naar wens,wou dit toch even laten weten en hou dit voor opgelost.alvast nogmaals bedankt en tot wederhoren mvg dangeo

Thanks voor de feedback.

Je hebt dus 512mb bijgeplaatst en nu een totaal van 1.5gb wat op snelheid van pc2700 draait.;)

Succes verders:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan