Hallo,
Ik heb laatst 4GB RAM (DDR3 1333) erbij gekocht. Heb nu twee modules van 4GB
in mijn moederboard (N68S3). Max RAM is 2x4GB dus dat klopt allemaal.
Net na dat ik de modules erin had gezet deed Google Chrome ineens raar en andere programma's ook ze liepen vast, Chrome zei: Aw snap. Ik heb toen eerst de dingen geprobeerd die Google Chrome adviseerde. Daarna heb ik een nieuwe versie van Windows 7 gekocht, omdat het bedrijf waarvan ik de PC heb gekocht zei dat dat het probleem was. Dus ik heb dat geinstalleerd en het oude OS eraf gegooid. Ook een memtest gedaan die aangaf dat alles goed was. Maar de oude problemen zijn er nu nogsteeds. Ben echt radeloos nu. Iemand een idee?
AMD Athlon II X4 640 3.00 GHz
Installed memory: 8,00 GB
64-bit
Ati Radeon HD5570
Als je nog meer moet weten moet je het even zeggen.
Teamviewer MAG OOK!
Help mij, please!?
Ik heb laatst 4GB RAM (DDR3 1333) erbij gekocht. Heb nu twee modules van 4GB
in mijn moederboard (N68S3). Max RAM is 2x4GB dus dat klopt allemaal.
Net na dat ik de modules erin had gezet deed Google Chrome ineens raar en andere programma's ook ze liepen vast, Chrome zei: Aw snap. Ik heb toen eerst de dingen geprobeerd die Google Chrome adviseerde. Daarna heb ik een nieuwe versie van Windows 7 gekocht, omdat het bedrijf waarvan ik de PC heb gekocht zei dat dat het probleem was. Dus ik heb dat geinstalleerd en het oude OS eraf gegooid. Ook een memtest gedaan die aangaf dat alles goed was. Maar de oude problemen zijn er nu nogsteeds. Ben echt radeloos nu. Iemand een idee?
AMD Athlon II X4 640 3.00 GHz
Installed memory: 8,00 GB
64-bit
Ati Radeon HD5570
Als je nog meer moet weten moet je het even zeggen.
Teamviewer MAG OOK!
Help mij, please!?