geheugen uitbreiding vertraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbnh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Berichten
3
Ik heb het geheugen van mijn pc uitgebreid. origineel zit daar 256Mb in. Vier jaar terug verdubbeld. Nu wederom 256Mb bijgeplaatst, maar de pc is alleen maar trager geworden. Via Deze Computer en Eigenschappen gekeken of het geheugen herkend wordt: ja dus. Geen idee wat hiervan de oorzaak is. Iemand een idee?
 
het kan zijn dat slomer geheugen heb gekocht dan die er in zat.
het snellere gehugen past zicht dan aan aan de sloomste module die er dan in zit,
wat dan minder presteert dan daar voor.
 
Geheugen uitbreiding vertraagt.

Hallo.

Heb je ook de pc als eens opgeschoont of opnieuw geinstallerd in die jaren.
Zoniet dan eens een keer doen want er zal wel veel rotzooi opzitten.
Je hoeft hem niet gelijk opnieuw te installeren maar gewoon op schonen met wat programma's.
Weet zo snel niet welke, maar hier zal wel een reactie op komen en die gevn dan wel aan welke programma's je daar voor kunt gebruiken.

Groeten Cees.
 
het kan zijn dat slomer geheugen heb gekocht dan die er in zat.
het snellere gehugen past zicht dan aan aan de sloomste module die er dan in zit,
wat dan minder presteert dan daar voor.

Nee, het is precies hetzelfde geheugen dat ik al heb bijgekocht. Heb ik speciaal op gelet.:confused:
 
Hallo.

Heb je ook de pc als eens opgeschoont of opnieuw geinstallerd in die jaren.
Zoniet dan eens een keer doen want er zal wel veel rotzooi opzitten.
Je hoeft hem niet gelijk opnieuw te installeren maar gewoon op schonen met wat programma's.
Weet zo snel niet welke, maar hier zal wel een reactie op komen en die gevn dan wel aan welke programma's je daar voor kunt gebruiken.

Groeten Cees.


Heb ik al gedaan, maar als iemand nog een tip heeft over opschonen hou ik me aanbevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan