Geheugen upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinscoot

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo,

Ik wil graag het werkgeheugen van me pc upgraden, maar nu vraag ik me af wat ik het beste kan nemen, hieronder wat er in me pc zit. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Groeten Kevin:thumb:

Moederbord : Acer MRS600M
Chipset : ATI Xpress 1250
Processor : Intel Pentium D 915 @ 2800 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon Xpress 1200 Series
Harde Schijf : ST3250820AS (250 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-RW_GSA-H41N ATA Device
Monitor Type : AL1916W - 19 inches
Netwerkkaart : MV88SE614x PCIe to SATA2 controller Yukon 88E8056 PCIe Gigabit Ethernet Controller
Netwerkkaart : Extensible 802.11b/g Wireless Device
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6002 Service Pack 2
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.7
Bios: Phoenix- Award WorkstationBios V6.00PG

Hoi,

Je moet in ieder geval ddr2 533 hebben en je kan max 4 gig plaatsen is dit de info die je wilt?

Modag

Dus als ik het goed begrijp moet ik geheugen nemen die aan die eisen voldoet of moet ik nog ergens anders opletten. Merk ofzo? Ik heb trouwens nog twee vakjes vrij voor werkgeheugen. Nu zit er 2 x 512 mb in. Ik zou graag 3,0 Gb hebben. Moet ik dan de overige vakjes met beide 1 gb vullen? De vakjes die nu gevuld zijn, zijn zwart de vakjes die nog over zijn, zijn blauw. Heeft dat nog een speciale functie?

Gr. Kevin

Hoi,

De kleur geeft aan welk slot bij elkaar hoort i,v,m, dual geheugen en je hoeft niet echt qua merk op letten wel op de ddr2 533 en ja je kan dus 2 reepjes van 1 gig erbij zetten.
Als het goed is zitten ze nu in de zelfde kleur?
Modag

Hoi,

Ja hoor is een goed merk schrik eigenlijk van de prijs maar overal zijn ze rond die prijs .

Modag

Okee, ik denk dan dat ik deze neem. Maakt goedkoper merk nog veel uit? Het hoeft natuurlijk niet per se goedkoop te zijn. Als het maar goed is. Hier zal me computer dus wel sneller van worden en Vista soepeler kunnen draaien?
Zijn er nog meer mogelijkheden om deze pc voor niet al te veel geld beter te laten draaien?

Gr. Kevin

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maakt niet zo veel uit.succes met de aankoop:thumb::thumb:

Modag

Hoi,

Als je de oude ook blijft gebrbuiken dan gaan ze ook op 533 draaien maar als je ooit de oude eruit wilt halen dan hneb je een probleem maar het werkt zo wel
en op je antwoord om je pc nog wat beter te laten lopen is een losse videokaart misschien een optie je hebt nu denk een gëintregeerde of heb je al een losse?

Modag

Hoi,

Ik kan niet in je beurs kijken en ik weet niet wat je doel van het geheugen upgrade maar is dit niet wat voor je ga je er op alles vooruit

Modag

eej,

Ik heb nu een onboard videokaart. Kan je zo een losse videokaart erbij prikken, of heb je ook een ander moederbord nodig? Ik hoor het wel. Ik bestel iniedergeval dit werkgeheugen, maar als ik dus verder wil uitbreiden kan ik dus beter 800 MHZ nemen als ik het goed begrijp?

Gr. Kevin

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat kan maar heb je me bericht van 17.17 gelezen.

Modag

Ja, ik heb het gelezen, maar is dat een heel moederbord met componenten erop, of alleen losse onderdelen?

Hoi,

Dat is een moederbord met allemaal losse onderdelen voor je geheugen be je al nu 40 euro kwijt stel dat je ook een videokaart wil ga je al richting 100 euro daarom maar ik kan niet in je beurs kijken.

Modag

Ik snap het,maar ik ga toch alleen maar voor het werkgeheugen. Deze pc is namelijk van me ouders. Miss stel ik zelf nog wel een pc samen met andere onderdelen.

Gr. Kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan