Geheugen videokaart uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrie100

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hoi,

Mijn pc is van 2007 en beschikt over een Nvidia Geforce 6100 Nforce 405 (256mb geheugen) en niet alle spelletjes draaien even soepel. Nou las ik dat je het geheugen kunt vergroten, maar hoe is de vraag. Dus; weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
Dan ook gelijk nog een gerelateerde vraag; wat kan ik met de PCI-e slots in m'n pc? Volgens mij heeft dat ook met videokaarten te maken, maar precies weet ik het allemaal niet. (vandaar ook dit topic :D)

Alvast bedankt!

Jurgen

Hoi,

Geheugen uitbreiden op een videokaart kan alleen met een onboard kaart en niet met de kaart die jij hebt:(

Oh oké, jammer. Ik zag dat hij wel gedeeld geheugen kreeg, dus ik dacht misschien is het mogelijk.
Maar dan de andere vraag; weet je misschien wat ik met die PCI-e slots kan?:)

Hoi ,

Ben en beetje in de war:o de kaart die jij aan gaf is een onboard dus daar kan je wat geheugen aangeven, maar denk dat je beter een losse pci-e kaart kan zetten daar zal je meer aanheben

En waar moet ik op letten bij een PCI-e kaart en wat voor functie heeft het? :)

Hoi ,

De functie is dat het een videokaart is die de sz pelletjes die jij speelt gewoon makkelijker lopen.

Oké bedankt. Maar is er een bepaald type dat ik nodig heb? Ik ben niet zo van de hardware dus vandaar.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan