geheugen vol van mijn HD2

Status
Niet open voor verdere reacties.

werme022

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Ik heb een probleem met het downloaden en installeren van apps op mijn HD2.
Soms kan ik kiezen waar het prog. geinstalleerd wordt en dan kies ik voor mijn geheugenkaartje.
Maar heel vaal heb ik die keuze niet en wordt het op de telefoon geïnstalleerd. \
Het bekijken van You tube filmpjes wordt onmogelijk omdat er geen ruimte meer is.
Het enige wat er op zit is een app. te verwijderen.

Hoe kan ik dit probleem oplossen??

Vriendelijke groet
Irene

Data overhevelen van de telefoon naar een nieuw aan te schaffen 4, 8 of 16 gb geheugenkaartje.

Dank gast0225 voor de snelle reactie.

Ik heb daar zelf ook wel aan gedacht maar durfde niet zomaar de map van b.v. marathon zomaar te knippen en plakken naar mijn geheugenkaartje.

Maar ik ga het proberen en laat weten of het lukt.

Vriendelijke groet
Irene

Ik heb ook de HD2 en bij verre weg de meeste programma's/apps heb ik de keuze deze op mijn geheugenkaartje te installeren. Verder gebruik ik de app "CleanRAM" om de interne geheugen vrij te maken. Tevens heb ik ook "Touch taskmanager" geïnstalleerd om programma's af te sluiten ide mogelijk nog op de achtergrond draaien en dus geheugen gebruiken. Meestal is er tegen de 170MB interne geheugen vrij.

Laatst bewerkt:
Clean Ram geïnstalleerd en het scheelt wel wat ruimte, maar het probleem blijft bestaan.
Het zomaar prog. verplaatsen naar je geheugenkartje werkt niet, omdat de snelkoppeling niet meer werkt in het startmenu.
Ook als ik via verkenner het exebestand aanklik op mijn geheugenkaartje werkt het niet. Weer terugkopieren naar het interngeheugen en het prog. werkt weer.
Ik heb het nu over SPBtime.
Ook SPBradio heb ik gekocht ( omdat de radio op mijn HD2 niet "goed"werkt) De gsm is 3 x opgestuurd om het werkend te krijgen. Tenslotte is het toegegeven door HTC dat de radio niet werkt. Ook dit prog. werkt niet als ik het verplaats van interngeheugen naar sd kaartje.
Hoe kan ik deze problemen oplossen??

Vriendelijke groet
Irene

Laat ik het woord 'data' in mijn vorige bericht nuanceren:

met data bedoelde en bedoel ik dus idd. géén programma's maar 'eigen gegevens' : data zoals foto's, muziek, filmpjes etc. etc.

Ja dat begreep ik wel! Al mijn data staan inmiddels op mijn sd kaartje.
Maar een eerdere reactie van gast0225 deed de suggestie om de prog. te verplaatsen.

Ik wacht dus nu maar op een reactie van gast0225.

Vriendelijke groet
Irene

Nu raak ik licht verward want ik ben gast0225. Ik denk dat je Crash bedoelt?
Als jij iets installeert of herinstalleert dan zou je idd. moeten bekijken of je de optie krijgt om het naar het geheugenkaartje te installeren zoals Crash schrijft. Zo creëer je meer ruimte.

Oh wat stom!!!
Niet goed opgelet. Sorry voor de verwarring.
Maar nu wordt het probleem dus eigenlijk nog groter als blijkt dat je in 50% van de installaties niet kunt kiezen en gedwongen bent het intern geheugen te gebruiken.
Nu heb ik nog 25 MB over. Mijn programma's nemen ongeveer 50 MB, dan zou dus de rest voor de besturing nodig zijn?

Ik hoop nog op een oplossing.

Vriendelijke groet
Irene

Ik blijf het vreemd vinden dat je aangeeft dat bij 50% van de programma's geen keuze krijgt. Hebben we het hier wel over dezelfde HTC HD2?:confused:

Of we het over dezelfde hebben weet ik niet, maar ik heb toch echt een HTC HD2.
Programma's waar ik niet kan kiezen zijn bv SPB time en SPB radio:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan