Geheugen weg na recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dovoda

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Mijn harde schijf was 'gecrasht' en dus heb ik mijn notebook opnieuw moeten installeren.

Nu heb ik Windows XP Home opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik nog maar op mijn HDD (C:) 14,6 GB , waarvan al 13 GB in gebruik is! Terwijl ik pas één programma heb geinstalleerd. En normaal heeft de schijf altijd 80 GB gehad!

------

Uitgebreid:
Ik kon WIndows niet meer opstarten, maar wilde nog wel enkele bestanden redden. Ik heb XP Professional geinstalleerd en via daar ben ik in mijn Gedeelde Documenten gekomen van mijn 'gecrashte' standaard Home Edition.
Ik heb via XP Professional alle bestanden op CD gezet, en toen de recovery CD gebruikt van mijn notebook zodat alles hersteld werd.

Maar dit ging niet zonder problemen. Vrijwel alles moest ik opnieuw installeren (geluid, netwerkkaart,usb poorten). En nu wil ik enkele programma's installeren maar ik heb niet genoeg schijfruimte!!

Als je HD echt gecrashed is, dan vraag je m.i. om problemen door opnieuw XP er op te zetten. Het lijkt me een kwestie van tijd tot de schijf het definitief begeeft.
Als de schijf echt grecrashed is dan zou ik eerst een uitgebreide schijfcontrole uitvoeren voordat ik er uberhaupt nog data aan toe vertrouw.

Kijk ook maar eens met een partitie manager hoeveel partities de schijf heeft en hoeveel ongebruikte ruimte er nog aanwezig is.

ik neem aan dat je SP2 geinstalleerd hebt ( anders ziet ie niet al je harddisk ruimte)

Begin anders weer eens van voren af aan,
Eerst goed formateren en dan opnieuw beginnen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan