geheugen wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
hoe kan ik mijn geheugen van de pc wissen?

ik bedoel:

als ik in een leeg wit balke klik met mijn muis, dan krijg je zo`n rijtje wat je er allemaal al eens getypt hebt, hoe kan ik dat wissen, want er staat nogal wat troep tussen.

heb ik het zo duidelijk en goed uit gelegt? ik hoop het echt.

bij voorbaat mijn dank
 
Je uitleg is totaal verkeerd, maar ga naar Internet Opties>Inhoud>Autoaanvullen, hier kan je die gegevens wissen. Je kan ook in dat rijtje zelf wissen door met je muis op een item te gaan staan (niet klikken!) en druk dan op DEL.
 
---THANX---

Aan zulke mensen heb je wat...je geeft totaal verkeerde info, en toch kunnen ze het probleem voor je oplossen,
---THANX---

Nu het volgende,

Het zelfde heb ik bij msn messenger en windows messenger....er staan teveel namen in die zich hebben aan gemeld daar op en die wil er uit het rijtje hebben.
Heb het al via auto aanvullen wissen gedaan, hielp niet, er op gaan staan en dan deleten hielp ook niet, (terwijl dat deleten wel hielp bij het vorige probleem)

Wie kan mij met dit probleem helpen???

het klinkt misschien maar een klein probleem, dat is het ook wel, maar ik kan me soms erg ergeren aan die kleinde dingen, ik wil altijd mijn spullen en met name mijn pc keurig en opgeruimd hebben, en dat vind ik erg rommelig staan.

Bij voorbaat mijn dank weer.
 
Geplaatst door MisterDennis
---THANX---

Aan zulke mensen heb je wat...je geeft totaal verkeerde info, en toch kunnen ze het probleem voor je oplossen,
---THANX---

Nu het volgende,

Het zelfde heb ik bij msn messenger en windows messenger....er staan teveel namen in die zich hebben aan gemeld daar op en die wil er uit het rijtje hebben.
Heb het al via auto aanvullen wissen gedaan, hielp niet, er op gaan staan en dan deleten hielp ook niet, (terwijl dat deleten wel hielp bij het vorige probleem)

Wie kan mij met dit probleem helpen???

het klinkt misschien maar een klein probleem, dat is het ook wel, maar ik kan me soms erg ergeren aan die kleinde dingen, ik wil altijd mijn spullen en met name mijn pc keurig en opgeruimd hebben, en dat vind ik erg rommelig staan.

Bij voorbaat mijn dank weer.

Als je de pc schoon wilt houden dan zou je ook zo nu en dan je temp. internet files en cookies op kunnen ruimen.
Dit kun je doen door te klikken op:

extra\internet-opties\cookies verwijderen\ok

extra\internet-opties\bestanden verwijderen\ok

extra\internet-opties\geschiedenis wissen\ja

stel dan meteen ook even aantal dagen in op 0 zo wordt elke keer als je de pc afsluit de geschiedenis gewist.


je kunt ook de grote van de tijdelijke internet bestanden verlagen naar 1MB door te klikken op:

extra\internet-opties\instellingen en dan de schuif naar links bewegen.

Ik heb laats eens in de pc van mijn nichtje gekeken en zij had meer dan 150MB aan tijdelijke internet bestanden.Dit is natuurlijk zonde van de schijf ruimte.


B.Jager
 
Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd, maar mocht helaas niet baten :(
dus heb ik de rigoreuze weg maar genomen...Mijn hele harde schijf geformateerd.

Iedereen bedankt voor hun moeite en in zet, hopelijk wil het bij een ander wel werken.

Hartelijk bedankt, en jullie zullen vast nog van me horen
 
Gebruik eens het prog. window washer o.a te vinden om download.com

s6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan