Geheugen wordt weggezogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabourterplop

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Goedendag,

Ik heb een probleem met Windows XP Home Edition SP2. Mijn pc stond een tijdje stil en dacht laat ik hem is aan zetten, en hij deed het! Maar nu als ik hem elke keer opstart is mijn CPU-Gebruik continu 100% dus heb ik even in Taakbeheer gekeken en het bleek elke keer Imapi te zijn. Na wat research op het net ben ik er achtergekomen dat dit van Windows zelf is (voor branden van CD's). Nu heb ik bij services in Computerbeheer deze COM Service uitgezet. Maar elke keer als ik de computer opnieuw opstart start die ook op en is mijn computer dus erg traag. Wat kan ik eraan doen dat hij hem niet meer opstart (automatische)?

Gr. Bart

Laatst bewerkt:
ga naar start -uitvoeren en typ in msconfig

kijk bij opstarten of ie daar bij staat en vink dan uit

Dat is dus het probleem hij staat daar niet tussen (en ook niet in het register). Dus de vraag is waardoor start hij steeds op?

De scan heeft niks uitgehaald. Hij blijft nog steeds Imapi opstarten. Wat kan het problem zijn?

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoCDBurning

Die aanmaken en op 1 zetten, indien die er al staat, op 1 zetten, die com uitzetten werkt niet via msconfig, bron.

Helaas het werkt nog steeds niet nadat ik die sleutel heb aangemaakt in het register. Ik heb de COM ook uitgezet via ComputerBeheer en dan Services.

Na 2 keer de CCleaner te hebben uitgevoerd doet hij het nog steeds niet. Wat gaat er fout? Er staat voor de rest niks in het register die hem continu opstart en ik hem de COM service van IMAPI ook al uitgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan