Geheugen????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pdijkstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo iedereen,

Ik moet voor iemand een pc opfrissen met extra geheugen, nu weet ik niet wat voor soort geheugen er in zit, ik zal hier onder de pc met serienummer's posten want ik heb al gezocht maar kan nergens vinden wat voor geheugen er in moet. En is er ook een maximum aan geheugen want er zit nu 512 mb in.

Specificatie pc:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fujitsu siemens, serienr issnr3472100325. t-bird

prodnr:830018116
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast heel hartelijk dank!

Bedankt voor je reactie, het enige probleem is dat ik de pc hier niet heb, en degene van wie die pc is heeft er totaal geen verstand van, is er een andere optie?

Er moet sd ram geheugen op dus,, is dat er ook in verschillende soorten of moet ik gewoon zeggen dat ik sd ram hebben moet, en wat moet ik hebben hoeveel mb want er zit al 512 in dus hoeveel moet/kan er nog bij?

Geen idee.... er zitten 3 slots in... maar hoe zijn die nu gevuld?
1x 512 [2 slots vrij]
2x 256 [1 slot vrij]
of 2x 128 + 1x 256 [geen slot vrij] ?????????

SDram kun je op de diverse "marktplaatsen" 2e hands vinden....

Ook nieuw is het nog incidenteel te koop, maar houdt wel rekening met "astronomische" bedragen [1Gbyte Kingston 168 pins SDram kost rond de € 200 !]....

Ik vraag me daarnaast af of het systeem erg veel sneller gaat lopen met 1 Gbyte i.p.v. 512 Mb.

Laatst bewerkt:
Tsja het is wel duur maar het is voor een tante van me ik zal daar maar eens gaan kijken hoe de geheugenbanken gevuld zijn, al er 1 van 512 in zit doe ik er nog in van 512 bij dan is het 1 gb maar als die daar ook sneller van wordt zien we dan wel, dan heb ik m'n best gedaan!

Bedankt voor uw reactie's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan