Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nephele

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Mijn laptop is nu een week oud en het geheugen zit al bijna vol...

Van de 51.1 gb heb ik nog maar 19.9 gb over. Ik heb er al wat af gegooid zoals films die ik gedownload had, maar het helpt niet. Waar komt dit vandaan? Ikheb verder niks bijzonders gedownload ofzo...

kan ik ergens terug zien wat zoveel ruimte in beslag neemt?

thnx

Hallo,

Je geheugen zit niet vol,maar de ruimte op de harde schijf raakt op!

Vertel iets meer over de Pc.
Welke windows?
zijn er nog foutmeldingen geweest?
Maak je nog gebruik van een programma om afbeeldingen op de slaan?

Het is een Acer 7520 laptop...

Er zit windows Vista op...

En ik heb wel alle foto's van de kinderen op de laptop gezet, maar dat neemt toch niet veel ruimte in beslag?

Hallo,

Vista alleen zal een 20 gig van de harde schijf in gebruik nemen,kijk even naar de foto,s van de kids hoe groot (kb) deze zijn.
Waarschijnlijk heb je ook een twee harde schijf,kijk daar even naar.

Klopt, toen ik hem kocht was ik al 20 kwijt van het geheugen...

Wat bedoel je met een 2e harde schijf???? Is dat dan de D-schijf? ( data )

Moet ik daar dan soms mijn foto's op plaatsen ipv op mijn C-schijf/

Inderdaad,dat is u tweede harde schijf,die zal volgens mij een 100 gig zijn!
Daar kunt u de foto`s opzetten,en de c:schijf alleen gebruiken voor Vista.

Kijk nog wel even hoe groot de bestanden zijn van de foto,s,het wil wel eens gebeuren dat foto`s opgeslagen worden met een bepaalde extentie en dan onnodig groot zijn.

Ik nhad dus de foto's al op de d-schijf staan. Maar ze stonden daar met het teken van een snelkoppeling...

Gooi ik ze net van mijn c-schijf af omdat ze toch op de d-schijf staan.....Ga ik net kijken op de d-schijf is de map ineens leeg....al mijn foto's ben ik nu kwijt...

Helaas de prullebak ookal geleegd. Hoe krijg ik de foto;s dan op de d-schijf zonder dat het een snelkoppeling word?

Dat is "Balen"........

Heb je foto`s niet meer op en camera staan.

Voortaan aangeven waar de foto`s wil hebben in dit geval op de D: schijf (mapje maken) en dan opslaan.
Zelf zelf aangeven en bepalen waar de foto`s moeten komen te staan.

Probeer anders met Recuva terug te halen en daarna goed te kopieren

Ik kan met het progrje Easy transfer de foto's weer op mijn laptop plaatsen, zo heb ik het voroge week ook egdaan. Maar.....hoe krijg ik ze dan op mijn D-schijf geplaatst, want hij plaatst ze automatisch op mijn c-schijf.

Als ik ze vanuit daar moet gaan plaatsen krijg ik weer die snelkoppeling en ben ik weer alles kwijt als ik ze van de c-schijf afgooi..

Heb je het ook geprobeerd met de klassieker knippen en plakken?

Ik kan met het progrje Easy transfer de foto's weer op mijn laptop plaatsen, zo heb ik het voroge week ook egdaan. Maar.....hoe krijg ik ze dan op mijn D-schijf geplaatst, want hij plaatst ze automatisch op mijn c-schijf.

Als ik ze vanuit daar moet gaan plaatsen krijg ik weer die snelkoppeling en ben ik weer alles kwijt als ik ze van de c-schijf afgooi..

gebruik je een programmaatje van je camera om daar de foto's mee op je pc te zetten?

gebruik je een programmaatje van je camera om daar de foto's mee op je pc te zetten?

Nee, niet van de camera...

Is eenprogramma wat ik op internet hebgevonden en dat werkt heel goed.
Knippen en plakken, dat snap ik even niet, ben de foto's toch kwijt..

Wat ik nu gewoon even moet weten is hoe ik de foto's en bestanden meteen op de D-schijf kan krijgen, of tenminste zo daar geplaatst zonder dat het een snelkoppeling is.

in dat programma nergens een optie om de doelmap aan te passen?

kijk eens bij options of iets dergelijks

in dat programma nergens een optie om de doelmap aan te passen?

kijk eens bij options of iets dergelijks

Nee, niet op de laptop. Hij vraagt wel op de oude pc van welke schijf geschreven moet worden.

Ik heb nu de foto's inmiddels weer op de laptop staan, en hij heeft het automatisch ook op de d-schijf gezet. Alleen staat er bij de d-schijf zo'n pijltje bij ( een snelkoppeling ) en dat moet niet. Ik kan de foto's niet verwijderen van de c-schijf want dan ben ik ze op de d-schijf ook weer kwijt.

Hoe kan ik ze vastzetten op de d-schijf?

(alvast heel erg bedankt voor de hulp )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan