Geheugenkaart Digitale Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb een nieuwe geheugenkaart voor mn digitale camera .. een geheugenkaart van Sandisk (128 mb)
ik heb ook een HP Psc 1350 (3in1 scanner/printer/kopieërmachine) daar kan je de geheugenkaart insteken.. dan wordt er een voorbeeldpagina met alle foto's afgedrukt (dat is gelukt met een sandisk geheugenkaart van een vriend van me (64 mb) .. maar nu met die 128 mb kaart van mezelf lukt het niet ..
Ik krijg een foutmelding op de computer dat er een fout op de geheugenkaart is .. maar hij doet het nog wel gewoon (bijv in mn camera) ..

Wat moet ik doen?

Zal toch wel een fout opzitten en ik zou er gewoon mee terug gaan. Zit toch fabrieksgarantie op dus de winkelier kost het ook niks.

bedoelen ze daarmee 8 mb per foto ?
nou ik kan met 128 mb 320 foto's maken .. dus 8mb per foto haal ik niet ;)

Ik heb al gebeld naar Dixons .. waar ik die kaart gekocht heb .. ze vonden het raar .. en morgen ga ik er ff langs ..

Hmm .. lekker dan .. vandaag naar Dixons geweest .. daar doet mn kaartje het dus wel .. ik moet nu met mn HP terug komen .. die is ws kapot .. net 1 maand oud :confused:

Geplaatst door Raymond Bos
Oeps....:(

Net bij dixons geweest .. t viel mee ..
Mijn kaart deed het daar in de computer wel .. alleen niet in mijn printer (had ik dus meegenomen) ..
Een andere kaart deed het wel in mn printer .. dus het lag aan de kaart .. heb een nieuwe gekregen ..

Probleem opgelost dus .. bedankt iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan