Geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

duckie2cv

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Ik zou heel graag een nieuwe geheugenkaart willen aanschaffen. Wat is de max GB voor de Canon EOS 400D?

Groetjes Marina:thumb:

Hoi

Het gekke is dat site van canon daar geen uitsluitsel over heeft.
Wellicht dat medeforumlid(etc) Crash daar meer over weet aangezien die hetzelfde toestel heeft.

Crash??

Laatst bewerkt:
Dank je wel!!!!!!

Idd een handig lijstje. Heb net een 16 GB gekocht merk Kingston...............iemand hier ervaring mee?:shocked:

Groetjes Marina

Kingston is een zeer goed merk dat hoge kwaliteit producten maakt. Niks mis mee. Werkt het kaartje naar wens?

Ik heb inderdaad ook een EOS 400D, maar zou persoonlijk niet zo'n groot kaartje gebruiken. Ik gebruik zelf 2 CF 2GB kaartjes en kan daarmee iets van 800~~850 foto's mee nemen op de hoogste resolutie (L), zonder RAW. Zou ik RAW+L kiezen kan ik nog iets van 200 foto's nemen, met die 2x2GB. Nadeel van grote kaartjes is, dat je geneigd bent alles erop te laten staan, kun je erg lang volhouden. Kaartje stuk en je bent echt een hele hoop kwijt.

idd handiger 2 of 3 kaartjes ipv 1. Had daar niet aan gedacht, keek naar de prijs.

Ik haal wel altijd snel mn foto's eraf (nu let ik er zeker op) en ik neem in mn vakantie een externe harde schijf en mn laptop mee.............. joe never now................... :o

Maar bedankt voor al jullie tips en antwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan